Super heroes Superman Black Zero Escape 76009

I dag fikk vi på Ekstra Leker denne inn i vår butikk. Noen som vet noe mer om denne? Ser ikke den i katalog og faktisk ikke bilde på Brickset en gang. Er denne special??? Morsom med rød og svart superman.

Hei
Jeg fikk også inn dette settet før Påske og stusset over at jeg ikke fant det i hverken forhandler katalogen, lego.com eller andre lego sider. Ser at eskene er merket med at de ikke skal ut før 1. mai, så det er mulig at Lego faktisk ikke skulle ha sendt de ut enda. Forklaringen er kanskje at settet egentlig ikke skulle lanseres i norge og at det derfor ikke er i katalogen…

Mvh
Vegard

Aldri lanseres i Norge ???
Hva er det for tull. Skal LEGO begynne å bestemme hvilke sett vi nordmenn vil ha…
Nei gi oss LEGO, så skal vi kjøpe den.

LEGO bestemmer allerede hvilke sett vi ikke skal ha tilgang på her i Norge.

Men det ser ut som et relativt nytt sett for de fleste i verden.
Ikke funnet noen bilder, men masse tekster.

Har Ekstra Leker hatt sett kun de har solgt før?
Kommer ikke på noe her jeg sitter.

Ja, i hvert fall ett Star Wars “Limited Edition”-sett (en hvit og rød svevende tank, så vidt jeg husker), tror også de har vært de eneste med noen tilvarende City-sett.

Er mest vant med BR, TrU og Brio som har sånne sett :wink:

Stemmer nok det. I de tilfellene jeg husker hadde TrU (og BR?) andre sett i samme serie, slik at man måtte innom alle butikkene om man skulle ha alle.

Samme med LEGO 4206?
Aldri sett i noen norske butikker:/

4206 kjøpte jeg på Brio Hvaltorvet i Sandefjord.

Ja, 4206 var en Brio eksklusiv =)

Nå der kom bilder på brickset.com Noen som vet noe nytt om dette sette? Går igjenom gammel duplo her og funnet endel i serien baby fra ca år 2000 men har en båt jeg ikke finner noe sted verken i bok eller på brickset merkelig. Nr på båten 7211-2 står det på båten tips`?man som er med har nr 31017 noen som skjønner noe. ?

Jeg er ikke sikker på om jeg skjønner noe, men om du finner det du ser etter her: bricklink.com/catalogList.asp?q=primo%20boat

så har jeg skjønt noe likevel. Kanskje.

Tusen takk Boo helt riktig :=)