Star Wars: The Force Awakens

Denne filmen fortjener sin egen tråd. Flere som gleder seg?

Jeg fikk bestilt meg billetter nå på morran, så nå er det bare å telle ned til 16. desember!

Har ikke biletter enda men filmen SKAL sees på kino.

Billetter i boks!! :smiley:
(til forestilling den 17. da, 16. var rimelig utplukka, merkelig nok…)

Enig!

Eneste bekymmer jeg har for filmen, er den karakteren som står midt på plakaten, til venstre for R2-D2. Please, ikke vær en barnevennlig karakter!

Når jeg ser slike kommentarer får jeg lyst til å svare med en liste over karakterer som Disney regner for å være barnevennlige. Vi kan jo starte forsiktig med Cruella de Vil …

(Jeg er nå en gang ikke sikker på hvilken karakter du snakker om, det er så mange plakater der ute.)

Men da blir det off-topic.

Så vi bør holde oss til Lego?

Jeg tror han mente at vi bør holde oss til The Force Awakens i denne tråden. :wink:

Mente plakaten som Henrik lenket til. Karakteren, Maz Kanata, spilles av Lupita Nyong’o, visstnok en smuggler “dronning” av en sort, så jeg krysser mine fingre for at dette blir bra, og ikke enda en Jar Jar.

Da høres det nok ut til at man er på trygg grunn.
Uten at jeg hadde det store problemer med Jar jar.

Careful what you wish for…

:smiley:. Som jeg skrev på Facebook Revenge of the Gungans :smiley:
En får holde :slight_smile:

[youtube=wide]sGbxmsDFVnE[/youtube]

Gleder meg som en unge! :smiley:

Sikret meg billett 16. desember kl 10.00 på morgenen. Kommer visst litt sent på jobb den dagen gitt…

Skal se den 17 ser det ut som. De har gått fort!

Har bestilt billett til forestillingen som starter 17:30 på Colosseum kino sal 1 i 3D fredag 18 desember.
Har også søkt ekstra vakt mandag i neste uke mot at jeg får fri på fredag 18 desember.
Gleder meg voldsomt til å se filmen.
:smiley:

Ordnet meg billett til 16. desember jeg også :smiley: Gleder meg som en liten unge :smiley: