Sort liten Lego "All Stars"-eske. Hva er det? Se bilder.

Er det noen av dere som vet hva dette er? Jeg fikk den med når jeg kjøpte noen minifigs på ‘Yes! vi leker’ i Trondheim. Se bilde av for- og bakside.
Ønsker ikke å åpne den for å sjekke, i tilfelle jeg skal gi det videre eller selge det.

Kristian

På Brio på Solsiden hadde de også disse i dag, men der hadde de samlealbum også, og en lapp der det sto du fikk album pluss en pakke kort ved kjøp 199,- og en pakke kort ved ethvert Legokjøp.

Så: Samlekort av noe slag?

Det kan stemme at det ble sagt at jeg fikk med meg en pakke kort… Hmm, mer å samle på altså…

Dette er ikke noe spill-greier siden det er henvist til Appstore og Google Play på baksiden?

Kanskje man må kjøpe de kortene for å få tilgang til forskjellige små filmer siden det heter “Make all stars movies”?

Jeg bare fabulerer, har egentlig ikke noe peil, som vanlig :slight_smile:

Kan norske forhandlere ha vært litt kjappe på avtrekkeren her? Nå har jeg kjøpt lego nok til å få album og en kortpakke til dattera (virker som det er mer barnevennlig enn afolvennlig :wink: ), og begge refererer til “Lego All Stars App” på både google play og istore, men appen finnes ikke. I alle fall ikke på noe logisk søkeord.

:laughing:

Nåja, dattera synes samlekortene var kule og har allerede planer for legoinnkjøp for å få fler :open_mouth:

Nå har jeg også fått min første pakke. vi må kanskje lage en byttetråd, jeg tror jeg må skaffe meg pølsemannen :slight_smile:

Nyhetsbrev fra Brio i dag med info om tilbudet, og lenke til en offisiell side: allstars.lego.com/da-dk#/allstars/index.html

Bare app Store lenke for appen, foreløpig, noe som ikke hjelper oss androider noe videre.

Startet bytte-tråd :slight_smile:

BYTTE-TRÅD

Ligger lenke for Android nå.

Ok, SÅ mye tror jeg ikke på tilfeldigheter.
Har 3 pakker med disse kortene, alle fra samme butikk, alle pakkene hadde de samme kortene.
Så nå sitter jeg med 8 forskjellige kort, men 3 av hver.