Søndag...

Ei bøtte med lego og ei bøtte med metal-klinkekuler. (Bestilt på nettet, diameteren er akkurat et knepp mindre enn en 2x1 klosse.)

Denne blir ikke stående og samle støv. Spesielt gutter, ca 4, ser ut til å elske slikt.

Den 2x4 utstikkeren på toppen av tårnet der man mater kuler er ei lang plate med hull i - som man kan justere inn/ut for å stenge/åpne matinga nedover vidunderet. Over der er ei trakt av både 45- og 33-graders slopes for å maksimere flow og forhindre jamming. Skal lage det tårnet noe penere, men jeg kom til et punkt der jeg hadde brukt nok tid - og ungene var utålmodige. :slight_smile:

Denne var litt “vrien” iom. at jeg starta på bunn. Uten noen annen plan enn to bergknauser diagonalt med litt stødige tårn på for å forankre det hele.

Neste gang derimot!! (Jeg har en shitload med BURPs kommende på lugbulken.)

Ah… Kommer gjerne å tester den jeg og, er 4(1) år og det appellerer til meg og. Flott idé.

Steinar

Kul sak! Har et pent design også.
Er jo bare å lage en pumpe opp til toppen av det matetårnet så har du en GBC modul :slight_smile:

Oi. Tenkte GBC med en gang jeg så denne, men så så jeg at “inn kurven” satt noe høyt i forhold til standard :laughing:
Bra laget, som FONIX nevner er den en fin GBC hvis man får ballene opp i den høye kurven.

Strålende ide. Kopierer.