[SOLGT] Inside Tour sett 400020 Clumsy Hans

Svært eksklusivt LEGO-sett (nr 4000020 H.C Andersen’s Clumsy Hans) i uåpnet tilstand. Selve esken er behandlet med forsiktighet og er i god stand (ingen hylleslitasje).

Pris: solgt

Nummer 28 av 80 med denne varianten av eske (gruppebilde på baksiden). Det er produsert under 400 eksemplarer totalt av dette settet fordelt på flere serier (altså ulike gruppebilder på baksiden av esken).

Selger mottok settet personlig av designer Steen Sig Andersen i Billund i forbindelse med LEGO Inside Tour, som også har signert esken. Ingen andre eiere.

Overlevering / forsikret frakt etter avtale.

Ta gjerne kontakt for mer informasjon / bilder. Prisen kan justeres noe ved rask avgjørelse og / eller kjøper henter objektet selv.

Ta kontakt på PM om du er interessert!

For 25000 eller noe i nærheten så må den nesten være signert av H.C. og ikke S.S. Andersen :slight_smile:

Ja det hadde vært noe… :wink:

Det er opp til alle og enhver å vurdere hva man syns om prisen. Det er nå dette jeg i første omgang ønsker å selge det for, så får vi se an etterspørselen. Denne versjonen av settet fins det bare 80 eksemplarer av på verdensbasis, hvorav LEGO / Kristiansen-familien nok har lagt av flere. Ta kontakt på PM så blir vi nok enige om en pris skal du se.

Har en pålitelig kilde som sier at tilsvarende sett har blitt solgt for $2600 i USA. I tillegg har to andre turdeltagere solgt sine sett for over €2000 så vidt jeg har fått med meg. Det skulle gi en indikasjon på prissjiktet vi befinner oss i.

En rettelse anngående antall eksemplarer.
Dette settet finnes i 80 ganger 4 (4 er antallet tourer som ble holdt i 2015) pluss eventuelle sett som er lagt til side for å gi bort til diverse personer.
Din eske har mest sannsynlig et gruppebilde på baksiden?

Ja det har et gruppebilde. 80 x 4 ulike versjoner stemmer trolig også ja. Ergo finnes det bare 80 av akkurat denne versjonen slik jeg skrev tidligere.

Litt off topic: de av dere som har tilgang på bladet Blocks kan lese artikkelen min om Lego Inside Tour i siste nummer. Den fikk hele syv sider! :smiley:

Det finnes kun 80 av det box designet du har.
Versjonen er den samme :slight_smile:

Redigert første post med ny pris. Tilsvarende annonse ligger også på finn.no - http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=62631023
Ta gjerne kontakt om dette er av interesse.