Smart club

Fra tirsdag blir det slutt på at man må være medlem av Smart club for å handle der. Da er det viktigste hinderet for min del fjernet, jeg betaler ikke for å få lov til å bruk penger (i hvert fall ikke åpenlyst og slik at jeg selv skjønner det)!!! En ny LEGO-verden åpner seg, kanskje?!
Dette gjelder for Oslo og Asker slik jeg leste det.

Du verden!
Jeg har ikke vært medlem siden -98, men likevel handlet på Smartclub i Tr.heim hele tiden. Andre regler der kanskje.

I Trondheim har man i flere år ikke trengt å være medlem for å handle der.
Hvorvidt det åpner en “ny LEGO-verden” å kunne handle på Smart Club vet jeg ikke, det må i så fall bli når de kjører tilbud.

BØNNA wrote:
Fra tirsdag blir det slutt på at man må være medlem av Smart club for å handle der. Da er det viktigste hinderet for min del fjernet, jeg betaler ikke for å få lov til å bruk penger (i hvert fall ikke åpenlyst og slik at jeg selv skjønner det)!!!! En ny LEGO-verden åpner seg, kanskje?! Dette gjelder for Oslo og Asker slik jeg leste det.
De spurte faktisk etter kort her i kassa i Trondheim i dag, men jeg måtte ikke vise det, hun bare skanna en av to ting fra benken sin..Kanskje de prøver å føre en statistikk? Forøvrig her de fått inn 3033-boksene igjen, til samme pris (299). Fremdeles et svært godt kjøp, og jeg tror jeg har plukka med meg så mange som jeg ville ha etter dagens lille raid (og fullt baksete)... aj-ml

Det er vel bare på Alna i Oslo de har krevet medlemskort for å handle. Det er det nå slutt på. Antagelig pga den nye avdelingen som åpner i Asker. I steden har de innført et frivillig medlemskort som gir 1,5% i kjøpsbonus.

aj-ml wrote:
Forøvrig her de fått inn 3033-boksene igjen, til samme pris (299).
Takk for tips. Synd den nye 3033 har så få 1x2 Sad Den har på den annen side flere 1x4, og rent økonomisk er vel det en fordel. Sliter forresten med å finne bilde av boksen på andreutgaven. Er den lik den første?

Utrolig mye LEGO på smart -club på Ana nå! Tror ikke det er noen butikker som har mer her i Norge. Mange gode tilbud! Står paller med LEGO mellom alle reolene i lekeavdelingen! Laughing