Slappe promotions fra LEGO S@H for tiden...

Etter den fantastiske [setimg]40221[/setimg] 40221 Fountain har det bare vært skuffende polybags som gaver fra LEGO på nettet (Friends, Racers og nå en Ninjago minidrage). Sukk. Jeg hadde så store forhåpninger til september… :frowning:
Jeg har en lang ønskeliste med exclusive sett jeg vil kjøpe inn, og trenger VIP-poengene til B&P kjøp… :wink:
Jaja, Ninjago-dragen varer bare til 22. sept, så kanskje det kommer noe mer ordentlig da…?
Ellers så venter jeg vel på doble VIP-poeng i slutten av oktober (håper ikke Disney-slottet er utsolgt til da) :open_mouth:

Kjipe polybags i det siste ja. Greit nok det, så slipper man å kjøpe LEGO til fullpris. :astonished:

I oktober så kommer denne utifra det jeg har lest:

[setimg]40220[/setimg] 40220 London Bus

Det er jo litt underproduksjon av LEGO for tiden, så jeg er glad jeg får tak i noen polybags uansett hvordan de er :slight_smile:

Den bussen skal jeg ha :slight_smile:

Så jeg er ikke alene om å ha en lang ønskeliste med eksklusive sett hehe :smiley:

USA får jo en advent kalender i oktober med over 200 deler, får krysse fingra for at den dukker opp her også :open_mouth:

Da ble det handel allikevel - med 90,- i rabattkode på den relanserte websiden kjøpte jeg folkevognen i går. Tross bare en ninjago-drage som ekstra…
Og i dag kjøpte jeg bl.a. opp hele reservedelslageret (72 stk) av mursteinsbrikken [partimg]98283[/partimg] i den nye fargen tan (lansert i Disney-slottet) fra B&P…

“Hei, jeg heter Jacob, og jeg har et LEGO-shoppe-problem…” :laughing:

Da får vi håpe de får flere på lager fortere enn svint, ellers må vi finne ut hvor du bor… :wink:
Men det stod så vidt jeg kunne se at rabatten ikke gjaldt for B&P og PaB ?

Nei, det gjør den ikke. Så den brukte jeg på gårsdagens kjøp. Kuppet i dag var uten rabatt. Og jeg er svimlende nær å bestille enda mer smådeler… Hmmm… :blush:

Det gikk an å bestille 10 nå… Så kanskje de gir flere muligheten til å kjøpe den ved å legge inn lav begrensning.

Hehe, du er ikke alene :smiley: (uten at jeg tror det hjelper en pøkk)

Heh. Ordren min er nå plukket, så det var nok 10 stk fler i boksen enn de trodde. Korrigert lagerbeholdning. :wink:
Førstemann til mølla! (Men jeg regner selvfølgelig med at de fyller opp reservedelslageret igjen…)

har en følelse av at akkurat den brikken fort kan havne på neste LUGBULK. :wink: