Skinner til 9 volt

Togskinner 9 volt. (strømførende skinner) Jeg ønsker å kjøpe anslagsvis 23meter rette skinner og noen svingskinner (to hele runder), et par sporveksler er også av interesse. Bor i Trondheimsområdet. Noen som ønsker å selge? trenger også litt tips om markedsverdien på dette hvis jeg skulle komme over et parti andre steder.

Rette 9V skinner kryr det ikke akkurat av. Det jeg har kjøpt via finn.no er det vanskelig å si hva prisen pr skinne er, da de er kjøpt med svinger og klosser.

Om du får tak i rette skinner til under 20,- pr stk, gjør du et godt kjøp. Betaler du over 30,- betaler du nok litt for mye.
Her er prisene hos bricklink: bricklink.com/catalogPG.asp? … colorID=10

Må inrømme jeg ble litt nysgjerrig på hva slags prosjekt du har…om du ikke vil skrive det her, send meg gjerne en PM;)
Harald, Trondheim

Hei. Takk for rask respons. Finn.no har jeg delvis gitt opp i forhold til skinnekjøp, men ser ofte innom ebay.Ikke vanskelig å finne noen der men prisene er tildels stive. Tålmodighet er en dyd,sies det. Og prosjektet: Jo det er en påbygning av et anlegg som jeg har på hytta.I 2.etasje på fjøset har jeg laget et anlegg som går igjennom et par vegger-igjennom to skap og som snor seg rundt en dobbeltseng. Det går langs veggene i to rom og det er det store rommet jeg mangler skinner til for å komme rundt. Lager fjell og natur som på en tradisjonell modelljernbane med innstøpte klosser slik at feks fjellklatrere kan sitte fast. anlegget er delt opp i seksjoner slik at det er lett å skille mellom områder som er fredet og de som er barnebarnvennlige. kommer sikkert til å lage en video av det når det er mer ferdig.

:smiley:
Spennende. Gleder meg til å se:)

Jeg merker at jeg er veldig skeptisk til å støpe inn legoklosser. Men nå til dags finnes det jo kloner, og jeg har ingen motforestillinger mot å støpe inn eller lime fast slikt.

Life is a Compromise, det fungerer bra for 8-åringer med behov for rollespill-og det er lettere å holde dem unna mine prosjekter når en lager en arena tilpasset podene. En håndfull klosser er i såfall verdt det… :slight_smile:

Og her er bilde av min eske med 564 rette 9 volt skinner IKKE til salgs :

viewtopic.php?f=1&t=3024