Skikkelig MOC til Corvette Stingray

Jeg lager en skikkelig MOC til denne bilen med Ldraw. Original byggeveiledning er en haug med uoverstiktlige fotoer som må granskes lenge med lupe. Denne bilen fortjener bedre. Jeg tar ikke betalt for å lage tegningene engang, og de blir kanskje gratis. Må tenke på det… I så fall blir tegningen veldig billig sammenlignet med mange andre. Den er til og med radiostyrt. (ikke tro at jeg konstruert bilen, da)
Her er originalveiledningen: plus.google.com/photos/11702116 … 4638468177

Her er mine tegninger så langt:

[attachment=1]MOC-1757.jpg[/attachment]

Jeg vet ikke hva du legger i forkortelsen MOC, men for de fleste andre betyr det My Own Creation.
Dette er ikke ditt design, men Madoca1977:

rebrickable.com/mocs/Madoca1977 … 3-stingray

Det eneste du gjør er å lage byggeinstruksjoner, og det er god kotyme å gi kred til den originale designeren.

Er det det det betyr. Jeg visste ikke hva det stod for. Jeg trodde det stod for gode avanserte byggeveiledninger.

Jeg lager byggeinstruksjon, da…
Jeg tenkte at det skulle stå “constructed by Madoca” og "instructions by Helge Myhre.

Jeg tar ikke æren for bilen. Jeg har moral.
Når denne kommer på Apple store og som PDF så er det god reklame for ham.

Har du kontaktet Madoka?

Jeg prøvde men når jeg snakket om å selge tegninger på personlin melding så kom en moderator og nektet meg å snakke med ham og jeg ble ekskludert fra forumet siden det internasjonale forumet ikke er for salg/bytte etc. Men jeg sendte bare på personlig melding, ikke en tråd. Så jeg har gjort mitt beste og det jeg kan.

Det var ikke bare en PM, du reklamerte for salg av andre sine modeller og din bok. Det er flere som reagerte på det.

Uansett - man MÅ få godkjenning av den som lagde modellen (dvs. den som eier rettighetene til modellen) før man begynner med sånne prosjekter, og i hvert fall før resultat av det blir publisert. Har man ikke godkjenning har man ikke lov til det.