Skærbæk, 26.-28. september 2008

Jan Beyer wrote:
Hi all, Finally I got the homepage of the event I am organizing in co operation with the Danish LEGO Fan Club Byggepladen online. The event is always very cozy but also very international and all exhibitors have fun and good time to meet and talk. There is the possibility to buy LEGO bricks and also possibly some special stuff. The event is located in a beautiful area in the southern area of Denmark and there is the opportunity to take some more days vacation (you stay in nice cottages for up to 6 people with bath and kitchen and the place has a swimming pool and bowling - one of the widest beaches in Northern Europe is only 10 km away) or to visit the LEGOLAND in Billund. So please distribute this information and the web site to your members. You are welcome to contact me if you might have any questions - you can find all information and the sign up scheme here: www.afol-weekend.net Hope to see you there. Kind regards, med venlig hilsen, mit freundlichen Grüssen Jan Beyer Community Development Manager CED - Events and Communication LEGO System A/S Havremarken, Building 97-14 DK 7190 Billund Tlf.: +45 79 50 42 85 Mobil: +45 29 22 86 49 Fax: +45 75 35 37 89 E-mail: jan@lego.com www.lego.com

Er det noen som har gjort seg noen tanker om hvorvidt de kunne tenke seg å reise til Skærbek i år? Er det noen interesse?

Jeg har gjort meg noen tanker om hvorvidt jeg kunne tenke meg å reise, ja. Smile Jeg vil gjerne være med, er fortsatt litt usikker på om budsjettet mitt tillater det dog. Men interesse finnes det nok av!

Noen som har informasjon om transportalternativer?

Transportalternativer er nok bil + ferge Smile Forrige gang kjørte vi til Larvik, så videre fra Hirtshals. Nå er det sånn superduper ferge som tar kun 3,5 timer, verdt å sjekke om den kanskje kunne passet… samt å prøve å skaffe billig- eller gratisbilletter.

Sukk Jeg har lyst, men kan ikke pga. skoleprosjekter, backburnerfag og whatnotelse.
Får bli neste år for meg - håper jeg.

torerik wrote:
Noen som har informasjon om transportalternativer?
Et alternativ er å fly til Billund og leie bil eller få hike med noen derfra.

Sterling f.eks flyr billig fra Gardermoen til Billund.

Er det noen fra Brikkelauget som drar?
Ha i tilfelle en god tur.

Jeg og Matija skal dra, takket være en uventet åpning i min kalender og litt penger til overs.
Så gikk det en uke og jeg fikk ny kalender, hvor ovenfornevnte åpning hadde forsvunnet, men det hindrer ikke meg fra å dra. Smile Dog, ukene som kommer nå blir stressende for min del, takket være et snøras av innleveringer i kombinasjon med Skærbæk og Barnas Drømmeby.

Da er den norske delegasjonen tilbake! Det gikk bra, vi overlevde, men ikke alle klarte seg.
Hvis noen ser disse to bes de ta kontakt med sheriffen!

Du har ikke med gode gamle “dead or alive” Wink

Nei, jeg valgte å utelate det Smile
Og her er da noen bilder fra eventet: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=344998

Det vannklosettet var litt kult.

Tak for sidst, Matija, det var en fornøjelse Very Happy

Den dassen ja…lurer på om jeg får overtalt fruen til å sette inn et slikt et nå når vi skal pse opp badet;)
Når jeg ser på alle de bildene blir jeg helt dårlig inni meg. Så utrolig mye bra folk klarer å lage. Blir helt stum. Mektig imponert.