Sjørøverkonkurranse 2015: Captain Hook


Captain Hook by rolli, auf Flickr

Får jeg introdusere meg selv? Jeg er Kaptein James Bartholomew Krok, verdens mest berømte røver - kaptein på den storslåtte Jolly Roger og dens mannskap, hederlig sjørøver, finner av mange skatter og krokodillens overmann… Okay, hvem er det jeg lurer…

Av en eller annen grunn har alltid Disney’s Kaptein Krok vært en av mine favoritter. Ikke egentlig ond, klønete og av og til morsom, med en komisk krokodille som erkefiende - og alltid utsmartet av Peter Pan. Eller klønete Herr Smee. For å gjøre en lang historie kort: Jeg måtte bygge ham - i denne ikoniske posituren med krokodillen. Det har vært veldig gøy, men også utfordrende å bygge i denne skalaen, spesielt i disse litt begrensende fargene. Konkurransen her ga meg den perfekte muligheten - selv om jeg kanskje har tolket temaet litt fritt :wink:

Takk for å ha organisert denne lille konkurransen! Jeg håper dere vil like kreasjonen min og jeg vil gjerne vite hva dere syns!

Takker Cecilie for min perfekte norsk.

Vennlig hilsen
Markus

Meget elegant!

Veldig bra bygget :smiley: Imponerende :smiley:

Fint med noe som skiller seg skikkelig ut, og meget bra laget :smiley:

Kjempemorsom tolkning av konkurransen, friske farger! Skal jeg få lov til å pirke på noe, må det være at selve kroken til Kaptein Krok ser litt puslete ut i forhold til størrelsen på figuren ellers, men det er uansett en veldig morsom sak du har laget! :slight_smile:

Helt fantastisk! B urde seriøst bli et Lego Ideas sett :slight_smile:

Meget stilig den der. Såg den faktisk først her Bricknerd, så fleire som har fått den med seg :slight_smile: