Sjørøver borg

Litt kjedelig her jeg sitte og prøver å bygge en ny borg til gutta når jeg ser hva dere bygger, er skikkelig imponert over festningen som klosses fremmover for tiden. Men endelig ble jeg ferdig med min egen borg som gutta endelig har fått invadert og koser seg med. I morgen skal det vist regne her i Larvik så da blir det vel leking med borgen tenker jeg. Var Artig å prøve å bygge noe i midten av platen som fortsatt lot seg åpne. Føler jeg fikk det til. Plata burde sikkert vært litt større for bedre stabilitet siden borgen blei relativt høy, men de har fortsatt ikke veltet den. Så kommer vel bestilingen fra Bricklink snart med noen flere figs og en liten robåt o.l. Blir bedre da, og så klart bør jeg gi de en stor skute( to stykker ligger på loftet og venter på den rette annledningen) Forsatt god sommer, og lykke til med festningen, kommer til å inspirere mange av oss den!

Laster opp noen bilder, resten kan sees på Flicker http://www.flickr.com/photos/steinarforberg/7657392682/in/photostream/

Tar gjerne i mot tilbake meldinger

hilsen Steinar

Kult :smiley: digger den hodeskallen på den hvite delen av veggen!

Enig. Artig idé, og den hodeskallen gjør susen :slight_smile:

Denne var veldig fin! Stor og romslig og litt i modulstandard som jeg digger :slight_smile: Enig med de andre, hodeskallen var en veldig fin vri!

Den var stilig. Likte spesielt hodeskallen.

Takk for det, enig selv og, prøvde å lage en enkel versjon i grått i grotten, men var så missfornøyd når jeg hadde kommet opptil den hvite etasjen at jeg tenkte å prøve å lage en litt mer 3d versjon. Syntes den funket greit