Sitte på /kjøring fra flyplassen

Noen som planlegger å kjøre fra flyplassen eller kan ta med seg en og en koffert?
Legoen kommer med bil i fra Oslo.

Kommer med 13.20 flyet fra Oslo Lander 14.15

Anyone ??? :question:

Jeg lurer på det samme, jeg kommer med fly ca 1800.

Evt hvor jeg skal gå av flybussen, og om noen kan hente der.

Om ingen har plass i bil:

Flybussen (IKKE Værnesekspressen, den stopper ikke før sentrum). Enklest er flybussen til Strindheim, kryss gata og ta bybuss 36 til Tunvegen. Alternativt skifte på Leangen Travbane, men det er IKKE kort/enkelt å krysse veien der for å skifte buss, derav anbefalingen om Strindheim.

Nærmeste flybussholdeplass er Travbanen og Ranheim Fabrikker. Det er ganske langt å gå fra begge de til Charlottenlundhallen, men kanskje noen med bil kan hente på flybussholdeplass om ingen kan plukke opp på Værnes?

Harald svarte meg på transport inn på egenhånd. Kommer med flyet 14.15 Fra Oslo
Her er hva Harald fortalte meg .

"
Nei, tror ikke det er noen som organiserer noe kjøring. Det er nok både enklere og billigere å ta flybussen til Travbanen og enten avtale med noen som kan hente deg der eller gå til hallen.
google.com/maps/dir/Travban … .4817456,1 "

Linken beskriver en 19-22 min gange fra Leangen travbane til Charlottenlund Idrettshall.

Hvis ingen ordner kjøring, så bruker jeg denne løsningen.

Skal du bo på hotell i byen kan det også være like lett å dra inn dit (tar 5-10 min lengre tid med buss enn til Travbanen), få sjekket inn, og ta buss nr 36 fra Nova Kino til hallen. Skal du bo på Bakeriet er det bussholderplassen rett utenfor.

Rutetabell 36: atb.no/getfile.php/1317068- … rute36.pdf

Hvis en tar buss rute 36 fra hotellet i sentrum ser jeg at nærmeste
holde plass er tunvegen med gangtid til Charlottenlundhallen ca 5 - 10 min.
google.com/maps/dir/63.4249 … 257254!3e2
:wink: