Siste liten-sjanse: LEGO Education Mindstorms ++

Hei!

Jeg har i det siste organisert en deal på Discord-kanalen som en del Brikkelauget-medlemmer bruker, for å gi folk muligheten til å kjøpe noen rimelige, pent brukte Education-produkter fra en selger i Bergen. Mye av dette er nå lovet bort, men siden selgeren har sagt at han holder av alt ut uka, tenkte jeg å legge en post her også hvis noen er interessert i å hive seg på.

Det er altså ikke jeg som selger. Det betyr at jeg ikke står ansvarlig om noe ikke svarer til forventningene, og jeg organiserer heller ikke frakt - med ett eneste unntak: Jeg kan sørge for at det du eventuelt kjøper kommer til PKH i Trondheim i april. Vi har en bil som skal oppover fra Bergen, og jeg sørger for at det du eventuelt kjøper havner i den bilen. Det er gratis.

Så hva kan du kjøpe? Jo, følgende:

[setimg]45544[/setimg]
[set=45544]Education EV3 Core Set[/set], inkludert oppladbart batteri og batterilader. 15 av disse var tilgjengelige, nå er det kun én eneste igjen. Prisen er 1600 kroner, og settet er ikke nytt, men pent brukt av en skoleklasse. Selger lover at det er komplett, og all elektronikken er så god som ny. Prisen er ekstremt god, snittet på Bricklink ligger på rundt 3000 brukt.

I tillegg tilbyr selgeren:

[setimg]9686[/setimg]
[set=9686]Simple & Powered Machines Set[/set], et påbygningssett som inneholder både enkelte elektronikk-komponenter og mye løse Technic-deler. Disse er det fortsatt 11 tilgjengelige av, og prisen for dem er 800 kroner per stykk (snitt på Bricklink ca 1400) - også disse er brukt, men selger lover også her at det er komplett. Pent brukt av skoleklasse.

Hvis noen er interessert i dette, send meg en PM eller svar på tråden, så henter jeg inn penger og samler opp settene hos selgeren. Førstemann til mølla - regner med det er nok 9686 til alle som vil ha, men altså bare én 45544. Og så haster det altså litt uansett - settene holdes av ut uka.

Are