Selvplukk i Oslo?

Noen som vet hvor de kan ha deler i løs vekt i Oslo-området? Alternativt om det er butikker som uansett er verd et besøk når man først er i området…

Den flotteste butikken IMO er Toy Republic i tredje etasje i GlasMagasinet. Denne butikken er effektivt LEGOs utstillingsvindu, og har klart det største sortimentet av LEGO i Oslo Sentrum. Ellers så har man også Toys R’Us ute på Alnabru.

Deler i løs vekt sluttet man med for noen år siden, så det blir nok vanskelig å få tak i.

Pytt & Panne har klart beste priser utenom eksepsjonelle tilbud (fast -25% på alt LEGO, for tiden -30% på alt), men de har i det siste hatt problemer med å fylle opp hyller. Den på Storo er ikke så ille som de andre (sist jeg var der, for 2-3 uker siden, var det ganske ok). Selvplukk har jeg ikke sett på lenge.

Bah - stemmer at selvplukk var long gone:(

Takk for tipsene, skal stikke innom non av de i morra før vi kjører videre!

Pytt&Panne har vel sluttet med fast avslag på LEGO? Det var i hvert fall det jeg fikk høre på Gunerius-P&P i mars…

Her på Gjøvik ser det ut som Pytt & Panne har sluttet med lego. De hadde at par mars mission sett igjen det var alt :frowning: