Selv ikke den mørke siden av kraften...

…kan hjelpe når det klør som verst

Full størrelse på Flickr: https://www.flickr.com/photos/100114564@N06/26021152686/

Ingenting som litt barnslig Star Wars humor :laughing:

Minner meg om Mads Eriksen stripene om Darth Vader, hvor han nyser inne i masken og akkurat får på seg srakten før han må på do :slight_smile: hehe.

Utrolig kult laget i alle fall. Personlig har jeg syntes de figurene har vært veldig uinteressante og mange er rett og seltt stygg. Men Darth Vader er kanskje den som ser best ut, og med en så flott bakgrunn ser den faktisk veldig bra ut :slight_smile:

Takk for kommentarer!

Liker egentlig ikke disse constraction figurene. Kjøpte allikevel noen til god pris under jubileumsturen for å gi dem en sjanse. Konklusjonen for min del er meh - ikke var det morsomt å bygge (er ikke “skikkelig” LEGO liksom), og ikke er det noe jeg vil ha på utstilling. Anbefales ikke til noen egentlig. :smiley:

De store stoffkappene kan kanskje komme til sin rett ved kreativ bruk i en MOC dog.

My dark side is itching something awful! :laughing:

Jeg synes helle rikke at dette er å regne som “ordentlig” Lego, men (som også Los påpeker) bakgrunnen gjorde virkelig denne modellen mange hakk bedre! Knall!