Selges: 2147 Classic Town Airport Dragon Fly (ubrukt?)

Jeg er ny på forumet, og registrerte meg i all hovedsak for å få solgt dette settet. Esken er åpnet, men jeg er rimelig sikker på at alle brikkene er urørte. Det virker dessverre som om instruksjonene er tatt ut av posen for så og bli lagt inn igjen, da den har en brett og et par rifter. Settet er fra 1997, inneholder 171 deler, og på esken står det “Specially made for Airline Companies”.
Hvordan er interessen for dette? Mine kunnskaper hva angår verdi er heller små, hva kan jeg forvente? Bilder kommer i morgen kveld Smile
Når vi er inne på dette med salg av Lego-relaterte greier, kan jeg tilby håndlagde “Lego-armbånd” som på disse linkene:
sondresandvig[dot]blogg[dot]no/images/img_3406_1219598610[dot]jpg
sondresandvig[dot]blogg[dot]no/images/img_3410_1219598819[dot]jpg
sondresandvig[dot]blogg[dot]no/images/img_3408_1219598732[dot]jpg
Forumet tillater meg ikke å poste direktelinker, da dette er min første post. Kopier lenkene inn i adressefeltet og bytt ut “[dot]” med “.” for å se bildene. Prisen for disse er 80 kr/stk. Om du har en egen figur du vil bruke, reduseres prisen med 20 kr.
-Sondre

Retrosondre wrote:
...Mine kunnskaper hva angår verdi er heller små, hva kan jeg forvente? ... -Sondre
Sett som dette, listet som nye, har de siste 6 mnd blitt solgt for alt mellom $10-25 på Bricklink. Andreas

Selger du settet for 150 inkl. porto? Rolling Eyes

andy16806 wrote:
Retrosondre wrote:
...Mine kunnskaper hva angår verdi er heller små, hva kan jeg forvente? ... -Sondre Sett som dette, listet som nye, har de siste 6 mnd blitt solgt for alt mellom $10-25 på Bricklink. Andreas
Takk for info Smile
Arkitekten skrev:
Selger du settet for 150 inkl. porto? Rolling Eyes Noterer budet, men lar det gå ut uken for å se om andre kan være interessert.
Arkitekten wrote:
Selger du settet for 150 inkl. porto? Rolling Eyes
Om du fortsatt er interessert, er det ditt for 150 inkludert porto Smile

Solgt!!! Very Happy
Sender deg en PM.