Selges: 10197, 10211 og 10218

Heisann,
Da har jeg alikevel bestemt meg for å kvitte meg med mine siste modulars…

10197 - Fire Brigade: Absolutt komplett uten box, men ligger i sine originale polybags. Mao, aldri bygget, lekt eller besudlet med :laughing: Original byggeinstruksjon medfølger.

10211 - Grand Emporium: Komplett uten box. Denne er bygget en gang og står til “utstiling” på soverommet. Aldri lekt med. Original byggeinstruksjon medfølger, men den har hull for ringperm.

10218 - Pet Shop: Absolutt komplett uten box, men ligger i sine originale polybags. Mao, aldri bygget, lekt eller besudlet med :laughing: Original byggeinstruksjon medfølger.

Her er betingelsene:

  • Pris: totalt 4000,- inkl frakt
  • Forskuddsbetaling
  • Betaling skjer senest innen 3 dager
  • Frakt: Norgespakke (ikke Svalbard), inkludert i prisen
  • Ingen postoppkrav (allerde pakket i Norgespakke)
  • Selges samlet (ingen vits i å spørre om jeg selger enkeltvis)
  • Første som svare på dette innlegget (ikke PM) og sier de skal ha dem, får kjøpe
  • Hvis du sier du skal ha det, må du kjøpe (juridisk binnende)
  • Den første blir kontakte pr PM med kontoinfo etc…

Hvis du ikke kan svelge betingelsene trenger du ikke kjøpe :confused:

Ha en kloss(ete) helg :laughing:

K.

Så streng du er :slight_smile:

Hehe, streng og billig…
Ønsker bare at det ikke skal bli noen missforståelser eller misstenksomheter…
All tvil til side :wink:

K.

Ja, ser den. Jeg har dem, ellers ville jeg nok slått til, er grei pris!

Hadde kjøpt dem jeg og, men får dem jo på pixmania nye billigere enn dette. Om du går ned til 3000 derimot…

Inkluderer “mye billigere” frakt og de 25%ene som vår kjære stat skal ha?

K

Hei

Jeg legger meg ikke borti hva den enkelte vil selge for osv, men en rettelse her. Pixmania`s priser er inkl. norsk moms på 25% og portoen er på ca 128 kr.

hei, du må nok desverre ned i pris skal du klare å selge de her på forumet. de fleste vet at pixmania har de billigere desverre. Selv kjøpte jeg de 3 der for 3603,- inkl. frakt fra pixmania.com

Okei folkens…
Tok lego.no som ref, viste ikke at det fantes “lovlige” alternativ som var så billig…

Da beholder jeg rett og slett settene til de ikke produseres lengre, så får vi se om jeg får 4000,- da :stuck_out_tongue:

K.

Det er nok lurere. Med tanke på hva de eldre modulars går for for tiden så burde det ikke være noe problem. Så får jeg heller kjøpe mine fra pixmania.

Ikke glem rabattkoden “PIX100NO” så får du 100kr rabatt ved kjøp over 3400,- :slight_smile:
kupongkode.com/pixmania

Takk for tipset!