Selges: 10184, 4729, 4757 og 10132

Dårlig med plass i emnefeltet, så måtte nøye meg med settnumrene der, og det ser ut som bildetaggen ikke fungerer for øyeblikket.

Settene er veldig pent brukt, all kommer med esker og instruksjoner i fin stand, alle deler er i veldig god stand, kunne fint solgt delene som New på Bricklink. Har satt prisene ganske mye lavere enn Bricklink-priser, kan helt fint være åpen for å gi rabatt om noen vil kjøpe flere sett. Kan hentes i Oslo, eventuell porto ved sending til andre steder kommer i tillegg til prisen.

SOLGT [set]10184[/set] - 1750,-

Komplett med ekstradeler utenom én Red Tile 1 x 1, noen av klistremerkene sitter dessverre litt løst slik klistremerker fra tiden ofte gjør. Billigste i tilsvarende stand på Bricklink koster ca 2160,- i skrivende stund, så jeg synes 1750,- høres ut som en god deal.

[set]4729[/set] - 400,-

Mangler én Brown Bar 4L og én Dark Gray [part]6133[/part]. Litt usikker på hva jeg vil kalle tilsvarende på Bricklink, ser ut som ca 540,- er billigste, så jeg tenker 400,- for denne.

SOLGT [set]4757[/set] - 1750,-

Komplett. Billigste på Bricklink i tilsvarende stand ligger på rundt 2300,- så tenker vi sier 1750,- for denne også.

FJERNET [set]10132[/set] - 2000,-

Det har vist seg at dette settet er langt fra komplett, så jeg tror ikke jeg vil selge det slik tilstanden er.