Selger modulært hjørnebygg

Hei folkens!

Lego er noe jeg alltid har likt. De senere årene har jeg brukt en del tusen på diverse sett. Har måttet stoppe i lang tid nå grunnet andre prioriteringer. Er fan av disse modulære settene som Lego gir ut. Mangler de to første, og de to siste i rekka. Kjenner jeg har litt vanskelig for å selge unna utgåtte modulære bygg. Men om pengene virkelig skulle trenges, så vurderer jeg salg. I første omgang nå, vurderer jeg å selge et stilig modulært bygg jeg fant bilder av på nett. Prøvde etter beste evne å kopiere utifra disse bildene, bygget det i LDD og bestilte deler fra bricklink og lego.com. Aner ikke hvor mange tusen som gikk med på det her, men ifølge LDD, er det ca 3035 deler. Ble muligens noen endringer på bygget etter LDD fila. Mangler noen få deler for å koble sammen med andre modulære og noen tiles - 1x6 lys grå fliser til fortauet på utsiden… Enkelte deler på bygget, som taket kunne gjerne vært modifisert litt på for lettere adkomst. Kunne sikkert vært bygget på en bedre måte også. Om interiøret skal kompletteres, er det vel badet under trappa i første etasje som gjenstår litt arbeid på.

flic.kr/p/2d8yQ2u

flic.kr/p/2d8yQ3b

flic.kr/p/23C8jvR

Håper disse linkene fungerer
Er det noen som har lyst å kjøpe dette settet av meg? Kom med evt bud om dette er av interesse

Ingen interesse? Er linkene ok?

Linkene er ok :slight_smile:

Lego hjørnebygg by Helge Johnsen, on Flickr

Solgt!