Savner en funksjon på brikkelauget


Savner en funksjon der en kan være innlogget en hvis tid,når jeg er inne på katteprat.net så setter jeg innloggingstid på 1 time hvis jeg er på jobb og glemmer å logge meg ut. :wink:

Tror det blir for mye jobb mtp. hvor nyttig eller viktig denne funksjonaliteten kan være.

Hva er grunnen til at du absolutt må logge deg ut hver gang? Og hva synes andre? Selv har jeg aldri hatt behov for det (tvert imot så misliker jeg sterkt å måtte logge meg på på nytt for ofte).

Jeg ser nødvendigheten der hvor flere bruker samme pc.
Når jeg jobba på sykehuset var det mange pauserom vi kunne hatt det litt morsomt på med facebooken til leger og sykepleiere som glemte å logge av.
Men, om det ikke er en mulighet til å ha alltid pålogget i den funksjonen, så blir nok denne funksjonen litt i meste laget for de fleste her tror jeg.
Flesteparten her logger nok på på egne maskiner vil jeg tro.

Dersom det er mindre enn 10 minutters jobb (noe jeg ikke tror det er) og det ikke går utover de av oss som vil være permanent logget inn, hadde det vært fint. For meg er det å slippe å logge inn hver gang super viktig.

Enig.

Jeg har jo selv opplevd å glemme å logge meg ut på jobb tror det var på bricklink måtte da springe tilbake for å logge seg ut for deretter rekke toget hjem.
Men jeg er veldig nøye med å sjekke at jeg har logget meg ut på jobb så ikke andre folk kan skive innlegg.
Hvis jeg glemmer å logge meg ut her på jobb kan jeg da logge meg på når jeg kommer hjem eller går det ikke ??.
Har også opplevd å bli logget ut her uten ar jeg har gjort det men ikke i de siste uker.

Det ER mer enn 10 minutters jobb, siden denne funksjonen ikke finnes i det hele tatt og må derfor implementeres.

Tror vi har nok å henge fingrene i og dette anses ikke som et prioritert område :slight_smile:

Det er ingen fare. Du kan logge deg på så mange steder du vil. Og når det gjelder det at du har blitt logga ut uten at du ville det så er det no merkelig som skjer innimellom, men det skal ikke være forumet som gjør det. Coockies og alt detta som surrer litt der.

I teorien er det bare å endre cookie expire tiden, men det kan være ganske komplisert på et forum slik som dette.

Oste Hovel