Salg av Cafè corner, Eiffel Tower, Santa Fe EL Capitan +++

Har følgende for salg og legger det ut her før jeg evt legger det ut på Finn og Ebay:

10182 Cafè Corner (bygget en gang og bare oppbevart, mangler minifig) selges kr 5000,- Solgt

10181 Eiffel Tower (bygget en gang og bare oppbevart) selges kr 5000,- Solgt

Santa Fe El Capitan, er et langt ombygd tog som er designet av James Mathis, som designet alle Santa Fe togene for LEGO. De er laget av deler fra Santa Fe lok og vogner. Består av orginal 10020 Santa Fe lok, B-unit, Postvogn 10025 (plata som den er bygd på er i light grey, som resten av El Capitan), overgangsvogn og 4 hi-level vogner : flickr.com/photos/kwreinsch/ … otostream/ ). Hele toget er bygget en gang og har stått i glasskap siden. Selges kr 6000,-

10020 Santa Fe Super Chief, Limited Edition (ny, men esken er veldig forsiktig åpnet) Selges kr 2000,- Solgt

10133 Burlington Northern Santa Fe (BNSF) GP-38 Locomotive (bygget og lagret) kr 1300,- Solgt

7897 Passenger Train (bygget) kr 1500,-

7898 Cargo Train Deluxe (bygget) kr 1800,-

10128 Train Level Crossing (bygget) kr 1000,- Solgt

10185 Green Grocer (ny, alle delene ligger uåpnet i orginale plastposer fra LEGO, men ingen eske) kr 4000,- Solgt

Jeg selger kun ting jeg har duplex av (ekstra av). Jeg har også en del annet togrelatert som jeg har flere enn 1 av. Send meg en PM hvis det skulle være noe spesielt du er ute etter, så skal jeg vurdere det :slight_smile:

Morten