Så var På kloss hold 2014 over.....

Til alle som tok turen, takk for en flott helg!

Totalt hadde vi 1246 besøkende, noe vi er svært godt fornøyd med. Hvorfor vi som arrangerte var så godt fornøyd med besøksantallet, bilder, generell oppsummering, resultater fra konkurransene mm kommer etterhvert. Sofan kjentes god ut akkurat nå, så jeg antar senga kjennes enda bedre ut…og arbeidsdagen i morgen blir relativt tøff;)

Akkurat nå er relativt mange av Brikkelaugets medlemmer på vei hjem, håper dere får en grei kjøretur. Kjør pent :sunglasses:

harald-

Utrolig flott arrangement! Takk til alle som bidro, og spesielt Karl Eirik, Anne Jorunn og Harald for jobben de har lagt ned - helt uvurderlig.

Henger meg på og takker Harald & Co for et strålende arrangement. Dere har gjort en meget solid innsats før, under og etter de fleste hadde reist i går og ønsker dere noen rolige dager fremover. Kanskje får dere også selv tid til litt hyggelig legobygging :slight_smile: Ble litt spesielt å se Harald gå rundt med den store “vaskekosten” og vaske den store blå duken vi alle gikk på.
Min første tur til PKH er over og veldig moro å treffe dere alle, få mye inspirasjon, hyggelig smalltalk, og ser allerede frem til fremtidige samlinger - uansett hvor det blir :slight_smile:

Takk igjen alle sammen :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Henger meg også på med takk til Harald og gjengen for en bra arrangement. Dette var også min første PKH event og det blir i hvert fall ikke den siste etter dette.
Gav mer smak :smiley:
Hyggelig å treffe de man ellers kun snakker med på forum. En fin gjeng.

Takk for en flott helg :smiley:

Bilder

Takker Harald og resten av PKH gjengen for flott helg !.
:smiley:

Fantastisk bra var det :smiley: Takk til alle som var der og til de som organiserte denne flotte helgen :smiley:

Takk for en knallhelg.
Fantastiske arrangører, blide fjes og alltid et ja uansett når, hvor og hvem som spør om hjelp.
Teller ned til høsten, men håper på hyggelig legobygging før den tid med fler av dere. :slight_smile:
Jobb i dag ble en festlig avfære, er mer effektiv med lite søvn ser jeg nå, så håper det og er tilfelle for deg, Harald.

Takk for at du la ut bilder! Veldig moro å se alle de flotte kreasjonene! Gleder meg til å høre mer om alt som ble bygget frem mot PKH! :slight_smile:

Her er mine bilder fra PKH. Her er det bilder fra både klargjøring og konkurranser, Originale og MOCs
Dessverre en liten vekt på eget bord :wink:

https://onedrive.live.com/redir?resid=5228ED01047EC2C9!954&authkey=!AMfvA7ZWsSxZ_Gw&ithint=folder%2c.JPG

Her er en video av svevebanen til CowboyGibson
https://onedrive.live.com/redir?resid=5228ED01047EC2C9!955&authkey=!ABgzMuHK0TTa9-Q&ithint=folder%2c.MOV

For en fantastisk helg, som gikk alt for fort!!
Jeg sitter igjen full av takknemlighet :slight_smile:

Tusen takk til alle i Trondheim som som har
gjort dette mulig, og di på østlandet som har
stått på i forkant, ingen navn nevnt ingen navn
glemt.

Som jeg sa til Morty; må jo være morro å lede
en gjeng som dette?

Trivelig å møte folk man har chattet med så lenge :slight_smile:

Takk til Eikern som har skaffet alle settene fra Danmark
og tok med til oss! Ellers hadde det vært mange av oss som ikke
hadde fått den :slight_smile:

Vil avslutte med å takke for at så mange likte min modul.
Det å vinne første plass og pokal gjorde dypt inntrykk på
meg!

Tusen takk alle sammen for denne lærerike helgen!

Andrew

Godt å høre alle hadde det så bra!

Jeg skreiv i første post at vi var fornøyd med besøkstallet, og det er vi faktisk. I 2012 var det 400 besøkende, 2013 1800 og i 2014 1246. I fjor fikk vi mye hjelp ved at vi fikk inn en videoreportasje med “hjemme hos LEGOkalle” på adressa.no. Denne alene sørget for ganske mange hundre besøkende, men noe slikt slikt klarte vi ikke få til i år. Vi hadde naturligvis ikke hatt noe imot flere besøkende, men på mange måter føltes det som “rett” antall mennesker inne i utstillingsområdet.

Takk til dere som legger ut bilder! Om noen av dere har mulighet til å lagre alle i en pakket fil jeg kan laste ned, alternativt laste opp på en FTP server jeg kan gi tilgang til, hadde det vært topp. Send meg en PM eller e-post. Jeg knipset nada, og kunne tenkt meg å ha alt lagret for framtidig mimring;)

harald-

Jeg, som ikke-tilstedeværende på arrangementet hadde satt pris på om det ble laget et «offisielt» album fra PKH, hvor man i hvert fall kunne få se hvilke modeller som ble premiert, og hvem som hadde laget dem.
Ikke noe stress, altså, men hadde vært fint.

Har kikket på noen av bildene som har blitt lagt ut her, og er mye fint å se på.

Enig, det er allerede lagt ut mange fine bilder av lego-andreas og Mrfuture, men det hadde vært veldig moro å vite hvilke kreasjoner som er hvem sine, og gjerne hvilke modeller som ble premiert og hvem som har laget de. Oppfordrer alle som var på PKH til å vise frem modellene sine i galleriet her på forumet! :slight_smile:

Jeg ønsker også i ettertid å få oversikten på hvem som vant og plasseringene under i kategori konkuransen. Selv om jeg var en av de som kom på en eller flere av de under plasseringene husker man ikke i ettertid hvilken plassering (er) det var. Skjedde litt under uttelingen.

Har en plan om å spørre alle som sender meg bildene, om det er ok jeg lager et slikt album. Skal også lage en tråd her, men hvem som vant i de forskjellige klassene. Mulig det tar et par dager, har ikke klart å grave meg ned på alle resultatlistene enda:p

Tusen takk for en kjempehyggelig Lego helg! Det var min tredje tur til Trondheim og selv om det går en del tid i reise t/r Oslo - Trondheim, er det definitivt verdt det. Det er alltid hyggelig å treffe gamle og nye medlemmer i Brikkelauget og se på de mange inspirerende modellene som stilles ut.

Ønsker også å si en spesiell tusen takk til alle dere som har arrangementet PKH. Dere har gjort en utrolig jobb!

Jeg har også en film som jeg skal få lagt ut på Youtube. Det er en walk-through fra inngangen og gjennom hele utstillingen og er på rundt 20min. Må innrømme at jeg ennå ikke har fått lastet den over til pc’n og håper derfor ikke at kvaliteten er helt ræva. Det er ikke alltids like enkelt å avgjøre kvaliteten ved hjelp av den relativt lille skjermen på baksiden av kameraet. :slight_smile:

Da har jeg lagt ut “walkthrough” videoen jeg tok under årets PKH:

Del 1: youtu.be/d8syAm9C2V8
Del 2: youtu.be/1eHrVqOmlk4

Takk for filmingen og delingen! :smiley:
Morro å få vist dem her hjemme :wink:

Tusen takk! Perfekt til å vise folk hva vi var med på i Trondheim :slight_smile: