Roller Coaster - 10261 | Creator Expert

The rumors are true! Må ha! :smiley:

Roller Coaster - 10261 | Creator Expert | LEGO Shop

[youtube=wide]WkLaYVyR398[/youtube]

Oioi,
Ser helt rå ut jo!

Fantastisk :slight_smile:

Må skrape sammen litt cash for et par eksemplarer av denne :smiley:

Men hvor skal man sette det :confused: Alt for liten plass i min legokrok av stua.

OI! :open_mouth: Rett til topps på ønskelista!

Startet det hele med Jokers Mansion?

[youtube]_GXVpyctu6o[/youtube]

Det var det settet som hadde delene først, men alle disse settene har jo vært under utvikling samtidig. Regner med Lego satte seg ned og tok en avgjørelse på å lage skinnene siden de så de kunne bruke de til mange sett for å spre kostnaden, men antar det var et ønske om å lage roller coaster’n som lanserte ideen om skinnene…
For å si det sånn er det lenge siden jeg har vært så skikker på at de kom til å lage et sett (roller coaster) som når jeg så skinnene i jokers manision :sunglasses:

Skinnene finnes så langt i:
-jokers mansion 70922
-Rhino Face-Off by the Mine 76099
-Mining Experts Site 60188
-Pirate Roller Coaster 31084
-Roller Coaster 10261
-samt det går rykter om et sett med bare skinner (kanskje også vogner?) fra legoland

Off, skjønte dette ville skje etter de ga ut Jokerland, men at den skulle bli så kul da! Nå må jeg jo skrote fake bergogdalbanen og helt bygge om det perfekte legolandet mitt :confused:

Ps, litt kjipt for alle de fake lego bergogdalbaner produsentene nå… Var vel noen kickstarter produsenter og…

Vil bare minne om at denne er nå ute for salg for alle VIP-medlemmer :smiley:

Heh. Har altfor mange ubygde sett liggende allerede, så jeg satser på å vente. :wink: Kanskje den også dukker opp med mye lavere pris på Lekekassen etterhvert - som alle de andre Fairground settene…?

Skal ikke du snart til P shopen, er kanskje for tidlig at den har dukka opp der?! :stuck_out_tongue:

PS! Hvis du kommer over noe nytt om nye dyrefigurer på turen din og ikke er taushetsbelagt på det vil jeg gjerne høre om det :wink:

Your LEGO® order is on its way! :smiley:

Bestilt her også…

Lurer på en liten kombo av den med noe annet… Får se. :smiley:

Wow! Den frister… :open_mouth:

Og der røk jeg igjen. Julegave til far.