RC togmotorer - snu kjøreretning?

Hei,

har et RC-lokomotiv som har litt i overkant mange vogner å dra, så jeg tenkte å sette på en ekstra motor. Går jo lett å koble en motor til på IR-mottakeren, så de alltid får samme hastighet, men problemet da er at den ene motoren går feil vei (dvs de går jo samme vei, men det er jo naturlig å montere dem hver sin vei under lokomotivet). Finnes det noen enkel måte å få den ene motoren til å gå motsatt retning? Eller blir jeg nødt til å bruke to IR-mottakere for å få til dette?

Finnes en enkel løsning ved å bruke en PF-powerswitch slik som denne: brickset.com/sets/8869-1/Polarity-Switch
Den kobler du på den ene motoren og bare snur kjøreretningen på den.

Jeg har gjort dette på flere tog hvor jeg har flere motorer i ett lokomotiv.

OK, takk for tips! Kjente ikke til den klossen.

Tror muligens jeg har en slik liggende som ikke er brukt. Får ikke sjekket før i morgen, men om jeg har den kan dere få den ettersom jeg aldri kommer til å bruke den heller.

Veldig snilt av deg å tilby det, men jeg fikk fikset det på annet vis: Bygde min egen plate som erstatning for standard-togbasen, slik at jeg kunne ha åpning til ledningene der jeg trengte det. Så satte jeg bare den ene motoren bak frem (dvs slik at ledningen ble ført opp i lokomotivet foran motoren). Som bonus fikk jeg da frigjort en togbase, slik at jeg kan bygge en ekstra vogn (og dermed gjøre toget enda tyngre å dra… :confused:)