Rar oppførsel på shop@home

Når jeg skal kjøpe sett fra shop@home oppfører min google chrome nettleser litt rart.
Her på bildet har jeg valgt ut 2 sett :

Da jeg drar over forstørrelsesglass over settet som her :

Da jeg skal legge inn varene i handle vognen og trykker musa på “add to bag” får jeg det ikke til,dette opplever jeg ikke med Internet Explorer 7-8.

Jeg tipper problemet ligger i rendermotoren til Chrome, at shop@home ikke er tilstrekkelig testet mot den browseren - siden validerer ikke som 100% gyldig kode i alle fall, noe som vil bety at den stort sett funker bra, men på en så “streng” browser som chrome så ryker’n…

Jeg skal beskrive feilen jeg opplever til shop@home for å finne ut mer.
Jeg har nå hatt google chrome som nettleser i mange år og det har ikke vært noen problem med shop@home før nå i det siste tiden.
:confused:

Regner med du sender inn opplevelsen med Chrome og S@H til LEGO Kundeservice så de kan jobbe med saken? Er du første mann kan det jo altids kanskje hende du får en overraskelse :wink:

Jeg har nå sendt inn feil melding til shop@home så er det å vente på svar :

Kjære LEGO® venn,

Takk for din henvendelse til LEGO Direct. Vi gjør vårt beste for å svare deg så fort som mulig.

Hvis din forespørsel haster og for øvrige spørsmål og informasjon om LEGO produkter, må du gjerne ringe oss på det norske gratisnummeret 00800 5346 5555, på hverdager mellom 09:00 - 17:00.

Vennligst si ifra når du ringer hvis du har sendt en email i tillegg.

Med vennlig hilsen
Lego Direct Teamet

PS. Denne emailen ble sent fra et auto-svar system som ikke tar imot innkommende email. Vennligst ikke svar på denne beskj

Og her er svaret fra lego@shop:

Hei Lars

Takk for at du kontaktet LEGO® Direct, det er alltid hyggelig å høre fra en ekte LEGO fan.

Jeg er lei for å høre at du har hatt problemer med å legge inn en bestilling på vår nettside. Vi oppgraderte shopping siden vår får en kort stund tilbake og har opplevd noen problemer siden. Vi er klar over at dette problemet oppstår for kunder som bruker Google Chrome og forhåpentligvis vil det ikke ta lang tid før det er fikset.

Dersom dette blir tidkrevende for deg vil jeg veldig gjerne at du ringer oss og vi vil ta din ordre over telefonen.

Jeg vil takke deg for at du tok deg tid til å skrive til oss. Det er viktig for oss at kundene våre er fornøyde og jeg kan garantere deg at vi tar alle komentarer og klager som kommer inn svært alvorlig og alt blir dokumentert og sendt til de respektive avdelingene. Dette vil også hjelpe oss til å forbedre våre rutiner og sørge for at dette ikke skjer igjen.

Jeg vil gjerne også anbefale LEGO klubben vår. Det er et gratis blad som kommer ut fem ganger i året som er fyllt med tegneserier, gåter og leker, byggeforslag, konkuranser og mye mer. Den er veldig populær blant fansen vår! Du kan også sende inn bilder av barna med LEGO kreasjoner de selv har bygget som kan bli trykket i Cool Creation delen av bladet. Av og til sender vi også ut små overraskelser, sistgang var det gratisbillett til LEGOLAND. Det er helt gratis å være medlem og det eneste du trenger å gjøre er å svare på denne mailen med fullt navn, adresse og fødselsdag på de i familien som vil bli medlem.

Har du noen spørsmål angående dette, eller annet, er det bare ta kontakt. Du kan svare på denne emailen, eller ringe oss på 00800 5346 5555, mandag til fredag fra 09:00 til 17:00.

Med vennlig hilsen,

Cathrine Olsen
LEGO Direct

Bestilte 10222 og vw bussen idag, via Chrome…funker gull her nå i hvertfall :smiley:

Men det funker ikke hos meg samme feil enda :imp: