Problemer med LEGO Shop@Home

Det som plager meg er at de sletter ting fra Wishlist uten noen forklaring.

Hvis en vare som er på wish list legges i handlekurven fjernes den fra wish list automatisk.
Har ikke opplevd dette ellers.

Får den ikke på norsk :frowning: Men kommer inn på min side men alt står i dollar og prøver skifte men går ikke :=( er det noe program vare jeg må ha? får på norsk men med en gang shope går den over på Amrikansk. Men kommer inn på min side så får jo lagd bestilling men prisene i dollar. Kan jeg alikevel gå videre. Eller vil den da bli sendt fra USA? Mulig jeg er blond men ikke sist jeg så meg selv i speilet :=)

jeg fikk aldri noen ordrebekreftelse på min bestilling av Creationary spillet men har i dag mottatt varen.
opprinnelig ville jeg bestille Parisian resturant. Men bestilte pr 1.1.14 parisian resturant og fikk ordrebekreftelse.
Klaget på problemene i romjulen men har ikke fått annet svar en at de kommer tilbake når de har ansatt flere folk. En standard mail.

Da har jeg vært i en lengre samtale med Kundeservice, manglet en del på et sett pluss at en bruksanvisning var noe galt med. Som de så klart skulle sende nye. Så snakket jeg med henne om dette med forhåndsbestillingen av båten og resturanten og at alle de andre settene som jeg ønsket ikke var kommet gjennom, hun sjekket en del på hva hun hadde inne og som plaster på såret kommer hun til å sende meg Lego 40057 Autumn Fall Scene, og Lego Seasonal Springtime Scene 40052 som jeg hadde på bestilingen gratis. Jo da skulle ønske jeg fikk det jeg hadde bestilt generelt, men det var jo utsolgt så der kunne hun ikke hjelpe meg. Så jeg er fornøyd med hjelpen jeg fikk i allefall. Så det hjelper å gi tilbake melding til Lego. Tror ikke dette kommer til å skje igjen fra Lego’s side, håper de har lært.

Steinar

Jeg bestilte Parisian Restaurant første nyttårsdag og har fått melding om at jeg kan få den levert i dag. Det passer dessverre ikke for meg før på tirsdag men raskt og bra levert av Lego når de omsider startet og ta i mot bestillinger. Gleder meg til å motta settet på tirsdag!

Jeg som jeg skrev tidliger bestilte også PR 01.01.14 og sitter nå med settet i stuen.
Helt tilfedig hadde jeg tatt en fri dag i dag og forundret var jeg da jeg fikk oppring fra DHL at det var en pakke til meg og at de kom innen en time.
Siden jeg fikk det andre i går tenkte jeg at Parisian resturant var noen dager til etter.

Fikk også PR i dag (sammen med noen av de nye City bilene).

Har flere ganger fått med DHL på et par dager selv om jeg bruker den gratis standard pakke varianten.

Det er god kundebehandling, slik jeg har hørt de fleste melde om fra LEGOs side. Og vesentlig bedre enn bare å si “jag är jätte, jätteledsen”…

Har også Restauranten i hus. Mottok i dag. :slight_smile:

Jeg ble nærmest overrasket da det ringte på døra ca kl 19:00 i dag. Og der stod det en DHL fyr å spurte om jeg ventet en pakke…
Den var fra LEGO gitt! Hadde forventet at dette ble pakket og sendt rett over helga…
PF IR-receiverne må jeg desverre vente litt på. Men det viste jeg jo ide jeg bestilte de, da det stod at de forventet å få dem inn 16.januar.

“Bank i bordet!” Jeg har enda ikke hatt noen problemer med LEGO Shop@Home som jeg kan huske. Istedenfor blir jeg positivt overrasket hvor kjapp de er.

Lego Shop@Home er utrolig rask med levering, føles nesten som “bestiller vare, klikk…1…2…3 Ding dong Pakke til…” fra det øyeblikk jeg klikker på bestill!

Vel, denne gangen var det ikke så stas med S@H…

Bestilte PR & en minifig ramme 1 januar mindre enn en time etter midnatt, og den er fremdeles ikke sendt. Sendte e-post til kundeservice, ingen svar. Har forsøkt å ringe… “Vi kan ikke ta telefonen nå”… Blah! :angry:

Edit: NÅ fikk jeg ordrebekreftelse… så da gjenstår det å se om de faktisk har en i systemet å sende meg eller om jeg må vente til 21. jan…

Vi får krysse fingrene Legofjotten. Jeg har vært i utlandet og fikk ikke bestilt 01.01.14 fordi det ikke gikk an å endre region på S@H. Nå når jeg er kommet hjem er jo “halve” S@H utsolgt så det kan virke som om de har gjort noen interne endringer og valg som ikke har slått helt heldig ut. Maersk-skipet er jo feks utsolgt til ut i mai (!).

Og skulle tro de ville ta høyde for stor pågang/etterspørsel etter Parisian Restaurant og dermed unngå å bli utsolgt. -Det tok jo få dager før det var et faktum. Jeg er litt bekymret for alt rotet som har vært i det siste.

jeg bestilte PR den 2/1 men på TRACKING står det ennå 3/1 11.03 picked up. Er den trolig i Norge nå da? og hvor seint på kvelden leverer dhl? så jo at en her hadde fått den kl 19 fredag.

Sweet! Da ser det ut som PR blir levert i dag…

Maffi: Hvis du tar sporingsnummeret og søker opp via dhl.no så får du bedre informasjon. Hvis den ble sendt 3.1 så er den nok i Norge ja.