Problemer med Eurobricks-brukerkonto

På fredag skulle jeg oppdatere Eurobricks-kontoen min med ny e-postadresse. Det ble da sendt en verifikasjons-epost til min nye e-postadresse, men denne kom ikke frem (ja, har sjekket spam-foldere osv.). Samtidig ble kontoen min låst i en verifiserings-modus og er rimelig ubrukelig.

Jeg har prøvd å resende verifiseringsmeldingen et par ganger uten noe hell, og har også sendt mail til admin@eurobricks.com uten å få svar. Jeg får heller ikke kontakt med noen admin’s på Eurobricks da jeg ikke får sendt personlige meldinger mens kontoen er i verifiserings-modus.

Jeg forsøkte å opprette en ny konto for å få kontakt med noen admins, men samme problem med verifiserings-konto der.

Så mitt spørsmål er om noen av dere som er brukere av Eurobricks, har mulighet til å sende en melding til en av Eurobricks-admin-ene med et spørsmål om hjelp.

Mitt brukernavn på Eurobricks er HenrikLego. Den gamle e-postkontoen min som kontoen er registrert på skal være sendmegenemail@gmail.com, mens den nye jeg prøvde å registrere er hen.lorentzen@gmail.com.

Hvis noen hadde mulighet til å hjelpe meg med dette så hadde jeg blitt veldig glad.

Da har jeg sendt en PM til Rick, så får vi håpe han kan få ordnet det :slight_smile:

Nå har dette ordnet seg. :slight_smile:

Ja, Rick fikset det :slight_smile: Bra det gikk i orden!