Problemer med "confirmation code" i registrerings

Da fikk jeg endelig registrert meg. Jeg er og har vært medlem av mange forum og dette er definitivt det som jeg har hatt størst problemer med og registrere meg på. Confused
Jeg prøvde forgjeves å registrere meg på forumet. Problemet var “confirmation code” hvor jeg konstant fikk feilmeldingen “The confirmation code you entered was incorrect” jeg prøvde helt til jeg ikke fikk lov til og prøve mer (6 forsøk?), når jeg etter en stund kunne prøve igjen klarte jeg det til slutt på 5. forsøket i andre omgang (!) Lurer på om problemet er store og små bokstaver, umulig og si hvilke som er små og hvilke som er store. Er selv 100% sikker hver gang men endte alltid opp med den samme feilmeldingen.

Kjent problem. Det er en eller annen måte å gå frem på for å få generert nye koder uten å måtte ta hele runden på nytt, men jeg er redd jeg i farta ikke husker hvordan.
Edit:
Etter litt testing… Ved å høyreklikke på bildet med koden og velge reload, eller hva det nå heter på norsk eller i din nettleser, så vil det lastes forskjellige bilder med samme koden. Som det står, så er koden casesensitiv, dvs man må taste inn koden slik den står med store eller små bokstaver.

Jeg hadde det problemet når jeg registrerte meg heldigvis så fikset DNL det for meg. Very Happy

Du hadde nok et annet problem enn det… Razz men heldigvis så fikset DNL det for deg Wink