Prishjelp

Hva er en grei pris for en Crawler [set]9398-1[/set] uten fjernkontroll og muligens med noen andre små mangler? Altså en pris der jeg gjør en grei deal, mens selger (i dette tilfellet korpsets loppemarked) ikke blir snytt?

Snek den unna under forberedelser i dag :blush: (men det er ungene som står og selger leker, og jeg tror ikke noen av dem, selv ikke “min”, får det for seg å ta hundrevis av kroner for Lego. For å være ærlig tviler jeg vel sterkt på at det er noen av de andre voksne heller som vet hva det kan være verdt).

Gjerne pris MED fjernkontroll også, det er jo mulig den dukker opp ila arrangementet.

Det er et loppemarked. Gi dem 350,- og tilby 50,- ekstra hvis fjernkontrollen dukker opp. Du vet ikke hva som mangler og om alt er på plass. Og hvis den viser seg å være helt perfekt, kan du heller kjøpe noe annet på loppemarkedet til blodpris om du vil. Eller sette opp korpset som din mottaker av grasrotandel om du spiller lotto.

Jeg har vært med i korps i 12 år og jeg er helt sikker på at antikke bøker med god verdi ble tygget i stykker av søppelbøtten. De må få solgt ting og de må gjøre det innen riktig tid.

Jeg er medarrangør, så jeg hadde tilgang før loppemarkedet egentlig startet, derav litt mer dårlig samvittighet enn normalt. Hadde jeg vært vanlig kunde hadde spillereglene vært annerledes :laughing:

https://store.bricklink.com/Brickcitybricks?itemID=128927048#/shop?o={%22invID%22:%22128927048%22}
Den ligger på Bricklink - ikke komplett, så omtrent samme tilstand - til 538.

Takk! Jeg prøvde å sjekke Bricklink, men fant ikke den der…