Pris på Harry Potter Castle 4709

Noen som vet hva veiledende pris på dette settet var, og når det var til salgs?
Finner det ikke i årets katalog.
Har fått tilbud på slikt sett ubrukt…men vanskelig å komme med bud når jeg ikke vet hva det kostet. Ser det ligger på bl. a ebay med varierende priser.

Du får neppe finne det i årets katalog iom. at settet er nesten 10 år gammel :slight_smile:
Peeron er vennen din når det gjelder veiledende priser: peeron.com/inv/sets/4709-1
Men for sånne gamle sett er dette neppe noe du kan forholde deg til, her gjelder det marketspriser og da kan du sjekke hva de har gått for på BrickLink i det siste: bricklink.com/catalogPriceGuide.asp?S=4709-1

Takker så mye Matija!
Som du vet er eg forholdvis “ny” i gamet, så når eg gjør dårlig research, er det flott å få disse linkene servert…skal nok bli flittig brukt fremover. Har registrert meg på BrickLink og allerede foretatt 2 bestillinger denne uka…mere er nok på tur. Ser at det ikke finnes noe som virker umulig å få tak i…heldigvis :slight_smile:

Bare hyggelig :slight_smile: Ja, stort sett [size=50](pun intended!)[/size] er alt mulig å få tak i, spørs bare hvor mye man er villig til å betale :slight_smile: