Polybags på Nille

Noen av dere som har sett disse i Nillebutikker? Jeg var innom tre butikker i går uten hell. Og det er ingen tegn til at det har vært i salg der heller… Det er jo Europris som pleier å ha disse polybag`ene…

new.brickset.com/sets/query-1342

Var innom seks Nille-butikker i dag (Alexander Kiellands plass, Torggata, Jernbanetorget, Oslo City, Gunerius og Grünerløkka), på fire av dem var det tomt eller nesten helt tomt (var igjen én polybag ene stedet f.eks), men fikk tak i noen på Alexander Kiellands plass, og kjøpte resten de hadde på Gunerius. Så jeg klarte å få tak i nesten alle, mangler Batwing og Transport Plane, og av de to er det bare Batwing jeg egentlig har lyst på.

Nille på Arena i Arendal hadde en boks med disse, var tilfeldigvis innom på mandag. Plukket med meg de to siste av Legolas. Husker ikke alle de hadde, men Friends, Chima og SW var der ihvertfall, pluss minst en av Creator variantene.

Har observert disse på Nille på Strømmen storsenter.

Har sikret meg 3 av disse posene.
30262 Gorzan’s Walker
30302 Ultimate Spider-Man
30244 Anakin’s Jedi Interceptor

De hadde både Batwing, fly og flere poser med Hobbiten igjen.

De hadde dem på Nille på Økernsenteret i går, men ikke så mange av hver. Jeg kjøpte endel der (1-2 av hver jeg fant), og de hadde da noen få igjen…

Har ikke her i Hamar, Men de hadde polybags før jul, samme som Europris solgte da.

Jeg fant:
[setimg]30187[/setimg]
[setimg]30188[/setimg]
[setimg]30189[/setimg]
[setimg]30228[/setimg][set]30228[/set]
og 3x [setimg]30244[/setimg]
På Grønland Torg.

Nille på Furuset holder fremdeles på å pakke ut av nye paller med varer, men de har allerede
satt frem en god del Friends og Serie 14 minifigurer. (The Lego Movie).

Kompisen min fikk tak i de fleste jeg hadde lyst på, men så var det tomt i Sandefjord. Jeg fikk tak i en hobbiten og en aniken på Kløfta i dag. Hobitten kjøpte jeg med tanke på evt salg senere. Ser den ligger ti li overkant av 100kr på bricklink http://www.bricklink.com/search.asp?itemID=122707&colorID=0

Nille på Storo senter hadde en hel eske med bøttevis av poser i dag. Jeg fikk kjøpt en god del, til eget bruk, og evt videresalg. Send meg en PM hvis det er noe spesielt du ønsker deg, og så blir vi sikkert enig. :slight_smile:

30262 Chima Gorzan
30215 Hobbit Legolas
30113 Friends kiosk
41017 Friends m/ ekorn
41018 Friends m/ katt
41019 Friends m/ skilpadde
30188 Creator katt/mus??
30301 Super Heroes Lynvingen
30302 Super Heroes Spiderman
30244 Star Wars Anakin’s
30189 Creator fly
30187 Creator bil
30228 City ATV

Tosca

Hva koster de per pose :question:

Jeg har sett disse både her og der. Newbie-spørsmål; er det noe spesielt med disse? (Bortsett fra at vi snakker om Lego, og dermed noe man bare må ha. :wink: ) Sjeldne etc? Eventuelt land/regions-propritære?

34,90

siden vi er inne på polybags…
noen som er interessert i 20019 (StarWars Slave I Brickmaster) polybag? Har en ekstra liggende.

Nille ved Klingenberg Kino hadde et greit utvalg polybags da jeg var innom der tidligere i dag. De stod ved kassen, og det så ut til at de har hatt ganske mange inne.

Liertoppen, Asker, Holmen, Sandvika x2, Klingeberg, Grünerløkka, Linderud, Grorud, Trieaden og Metro er tomme eller har kun Friends noen creator igjen. :confused:

Har du vært ute på Nille-turne i dag…?

:wink: Skulle vært i dag å men har en syk kollega så må bli på jobb :frowning:

Jeg var i helgen innom Nille ved gamle Eldorado kino, men der var det kun samleserie på Friends og The Lego Movie.
Var innon Nille ved Klingenberg i går ettermiddag og det der hadde de fortsatt poser igjen. Kjøpte med meg 4 stk, En av hver. Minus Friends posen.

Vært i 6 av Drammensbutikkene men alle var tomme tidlig virka det som. Fant kun en brannbil i Solbergelva.

Her har de ikke Pollybags på Nille, men på Coop extra…
så jeg fant en av hver i dag… og der kostet de 29.95,-
Mangler du noen, Eiker86, så send en pm, så sjekker jeg hva de har igjen i morgen.