Pneumatic cylinder

Hei,

noen som vet hva den lengste pneumatic cylinder til lego er?

Noen som finner oversikt over alle pneumatic cylindere de har? fant ingenting på pick a brick.

Er det noe steder hvor en kan customize penumatic cylindere?

Pick a Brick har dem vel ikke. Bricks and pieces har dem listet men er alltid out of stock når jeg sjekker.
Så Bricklink er vel det enkleste: bricklink.com/catalogList.as … String=159

Takk for tilbakemelding.

Ser dessverre ikke ut til de har en så lang cylinder som jeg så for meg. Må se om jeg kan scale modellen ned eller om jeg kan få custmoized en lang cylinder.

Det er jo mulig og skjøte to sylindre sammen til en lang…

Er det selve sylinderen som er for kort, eller er det slaglengden som er problemet?

Hvis det er sylinderen, så kan man jo gjøre den lengre med ett par Technic-liftarm.

For å øke slaglengden må du bruke utveksling, men også det lar seg gjøre.

Part 19467c01 er den lengste
Alternativet som vi brukte tidligere var 2 sylindre etter hverandre festet bunn mot bunn.
Evt. kan du sjekke ut Jennifer Clarke sine (nå etterhvert gamle) kreasjoner. Her har hun laget en sylinder som ikke er basert på pneumatikk, men som er basert på aktuator prinsippet, med custom parts
Lykke til

Det er selve slag lengden jeg må ha flere ganger lengre.

Får ta og kjøpe meg ett par cylinder og se om kan modifisere de. Eventuelt lage noe som ser ut som cylinder men er egentlig drevet av noe annet.

Se om jeg får noe inspirasjon i morgen. Legoland Malaysia venter :smiley:

Det var en tråd om noen lengre men lego kompatible sylindre i en av Jennifer Clark tråden på Eurobricks. De var en del lengre en Lego sine