PKH 2023 - City and train layout

Use this topic for discussions about city and train layout. We want to be inclusive when it comes to this layout and would love to see a lot of contributions! No contribution is to small or to big!

1 Like

Angående city layout - bør man bygge på MILS-plater ?
Eller er det en annen standard som gjelder ?

Det er helt opp til deg. Noen bygger på MILS, mens andre bygger rett på baseplater. Vi finner en bra plass til det du bygger uansett.

Det har vel i hovedsak vært 4-5 personer knyttet til jernbanebygging som har bygd på MILS, mens det meste city-relaterte har vært på vanlige baseplater.

Hvis du bygger noe du tenker er jernbanerelatert eller som kan stå tett på jernbanen så er det jo helt supert om du vil bygge på MILS. Jeg vet også at AndersB har bilvei på MILS ut fra sitt jernbaneområde og inn i et byområde, så sånn sett passer MILS godt. Men som sagt, det ordner seg uansett :slight_smile:

1 Like

Jeg sitter i arrangementskomiteen i år, så jeg har ikke tenkt å ta med så mye tog-relatert til utstilling som jeg pleier. Men gi beskjed dersom dere ønsker å låne noen av MILS-modulene mine. Jeg kan ta det med oppover om noen tar ansvar for å sette det opp og ned.

Det er jo forholdsvis fort gjort, og modulene mine er godt merket.

Ellers ser jeg av påmeldingslista at det er plass til masse mer i denne layouten, og påmeldingsfristen er på fredag, så det er bare å hive seg rundt og melde på LEGO!

1 Like