[size=150]PKH update #5[/size]
Everyone should have received this email
[b]Hi all participants - all 88 of you!
Please read this email and respond ASAP!
You respond by filling out this form: forms.gle/PPFEJwNxPH7cEiZJ8
Deadline: Friday October 15th 18.00[/b]
Full English version further down
Vennligst les e-posten og responder ASAP!
Du responderer ved å fylle ut dette skjemaet: forms.gle/PPFEJwNxPH7cEiZJ8
Frist: Fredag 15. oktober 18.00
På kloss hold nærmer seg, og vi trenger at du bekrefter noe informasjon:
- at du fortsatt skal delta (beklager om du allerede har varslet, fint om du fyller ut skjemaet uansett)
- om du skal eller ikke skal delta på middag lørdag(andre måltid er ikke viktig)
- at du har lest vedlagt dokument. Dette dokumentet lister alle MOCs som deltar i publikumsprisen. Hvis ditt bidrag mangler eller det er skrivefeil, si ifra så retter vi det! Vi kommer til å printe noen tusen kopier, så etter deadline er det ikke mulig å endre dokumentet.
Interne konkurranser verifiseres i løpet av arrangementet da det kun skal printes et lite antall stemmeskjema til de konkurransene.
Noen plasser står det kun navn på bidragsyter, disse vil bli kontaktet direkte da de har meldt på flere MOCs men man kan kun delta med èn MOC i publikumsprisen.
Kommunikasjon
Fra onsdag 20. oktober vil denne facebookgruppen være den primære kommunikasjonskanalen: facebook.com/groups/1015891225223505/
Vi vil også legge ut informasjon på forumet på brikkelauget.no, men alt viktig vil bli lenket i facebookgruppen.
Hvorfor? Det er lettere for oss og holde alle oppdatert via facebook gjennom eventet, det er også lettere å få med seg spørsmål etc fra alle deltagerne.
Har du ikke facebook? Si ifra, så sender vi viktig informasjon direkte til deg.
Hva forventer vi av deg som deltager?
Smil, ha det gøy og bidra så eventet blir bra for alle!
Vi har noe innleid hjelp, men eventet er drevet av oss deltagende AFOLs. I løpet av eventet trenger vi hjelp av alle til å gjøre ting, ikke mye, men det kan hende du blir spurt om å hjelpe til her og der for en kort periode
Vi trenger hjelp
Sjekk denne forumposten: viewtopic.php?f=51&t=8895
Har du glemt å registrere MOCen din?
Ingen fare, send meg en e-post og vi fikser plass til den
Fredag 13.00
En del av oss er på plass i Trondheim fredag formiddag og tar lunsj i Tyholttårnet klokken 13.00. Om du vil være med, kryss av på skjemaet så vi får reservert nok bordplass. Alle må betale lunsjen selv. egon.no/restauranter/tarnet
PS! Husk å ta med den obligatoriske modellen!
Vi gleder oss utrolig mye til å møte alle neste helg!
Are & Harald
[size=150]English-ish[/size]
We need you to verify a few things:
- that you are still going to participate (sorry if you told me “no” and still get this email…)
- that you will or will not participate at dinner Saturday evening (we don’t care about rest of the meals)
- that you have read the attached document. The document lists all MOCs that will participate in the people choice award. If we have misspelled your entry or your entry is missing, this is your chance to correct it! We will print a few thousand copies, after the deadline we cannot do changes!
Internal competitions will be verified during the event since there is only a small number of prints in these competitions.
Some have their names stated instead of entry, they will be contaced directly since they have mutliple entries and can only participate with one in the people choice award.
Communication
From Wednesday 20th this facebook group will be the primary communications channel: facebook.com/groups/1015891225223505/
We will also put information on the forum on brikkeluaget.no, but everything important will be linked in the group.
Why? It is easier for us to keep everyone updated on facebook during the event, and also easier to receive questions etc from all participants.
You don’t have facebook? Let me know and we will make sure you get important information from us directly.
What we expect from you as participant
Smile, have fun and help run the event!
We have some hired help, but the event is driven by us, the AFOLs. So during the event we need some help from everyone to do different things - not much, but you might be asked to help out for 30 minutes or so
We need help
Information: viewtopic.php?f=51&t=8895
Did you forget to register your moc?
No worries, send me an email and we will make space for it
Friday 13.00
At the top of the TV-tower in Trondheim there is a resturant. Some of us will have lunch there at about 13.00 on friday. If you would like to join, state so in the form so we know how large a table we should book. Everyone has to pay for lunch themselves. egon.no/restauranter/tarnet
PS! Rememeber to bring the mandatory model!
Can’t wait to meet you all!
Are & Harald