PKH 2021: I siste liten-tråd (nødhjelp)

Hoi!

Man oppdager veldig ofte når et LEGO-arrangement nærmer seg og man panikkbygger et eller annet man har meldt på, at man mangler noe som man trodde man hadde. Og så er det for seint å bestille fra BrickLink. Så for å unngå å dra på butikken og kjøpe et helt sett bare fordi man trenger den ene delen (det har jeg gjort mer enn én gang…) så oppretter vi denne tråden.

Her kan du melde inn ønsker om spesifikke ting du ikke har før PKH, men veldig gjerne skulle ønske at du hadde. Eller eventuelt bare ting (kanskje sjeldne ting?) du har lyst på, så ser vi om noen kan hjelpe deg.

Jeg kan begynne! :slight_smile: Noen som har:

2x [partimg]2555[/partimg] [part]2555[/part] i Reddish Brown

18x [partimg]4697b[/partimg] [part]4697b[/part] i Reddish Brown

Jeg har clip’ene, kan ta med. MEN: de er i varianten [partimg]15712[/partimg][part]15712[/part] med rund clip. Håper det holder.

Har desverre ikke T-piecen i red. brown.

Tusen takk! Det duger fint! Hadde et par som knakk her se

Jeg har fra sikre kilder fått beskjed om at 18 T-pieces i reddish brown på mystisk vis kommer til å dukke opp til PKH :wink:

(De er sjeldne! Finnes bare i ett sett… og du skal ha 18?? For noen krav…)

Really? Det var virkelig en long shot! :slight_smile: Jepp, jeg vet de er sjeldne! :smiley:

Jeg trenger 4 stk.
[partimg]4515[/partimg] [part]4515[/part] i dbg.

Det kan jeg fikse :slight_smile:

Kan vel prøve her også, det er ikke krise heldigvis, men hvis noen skulle sitte på 2 stk (tar forsåvidt gjerne flere) av:
[partimg]3794a[/partimg]
[part]3794a[/part] i Sand Blue

og/eller 4 stk (tar gjerne flere av den også) av:
[partimg]44728[/partimg]
[part]44728[/part] i Sand Blue

hadde jeg blitt veldig glad. :smiley:

Noen som har 6 stk [part]3659[/part][partimg]3659[/partimg] i rødt til låns eller salg?

Jeg har bestilt 400 av Harald som jeg skal få levert på PKH, så hvis han leverer så kan du få av meg :slight_smile:

Er på jakt etter riddertorsoer (gjerne med tilsvarende skjolder, flagg o.l.), gjerne større kvanta av samme type (men ikke direkte viktig hvilken, bare ikke de nyeste) - noen som har sånt til overs og kunne tenkt seg å ta med? Send meg en PM med detaljer. Har en del å bytte mot (kom gjerne med ønsker!).

Her er noen eksempler:
[partimg]3846p44[/partimg][partimg]3846p48[/partimg][partimg]3846p4d[/partimg][partimg]3846p4g[/partimg][partimg]3846p4h[/partimg][partimg]2586ph1[/partimg][partimg]2586p4d[/partimg]

Er det noen som har tile 2x2 i DBG? Finner ikke igjen mine fra ifjor.
Trenger de til mandatory model…

  • Ole Christian

Det fikser jeg. Hvor mange?

Takk skal du ha. 20 stk burde holde.

Pakket og klart! Noen andre (unntatt Jens Ådne, det han skal ha er jo sjeldnere enn hønsetenner)?

Heldige Jens Ådne
Jeg har både brackets (6) og jumper plates (mange) i Sand blue
Skal jeg ta de med…?

Litt long shot men noen som har

[partimg]85863[/partimg] [part]85863[/part]

x2 i DBG?

Ja takk, gjerne! :smiley:

Jeg har også innsett at jeg enten må ha veldig flaks og få en BL-bestilling som er på vei i morgen før jeg reiser, eller finne noen her som kan hjelpe; jeg trenger fire stk av denne her:

[part]13965[/part] i Bright Light Blue

Kanskje kanskje. Skal se.