PKH 2018 - Diskusjonstråd - Discussionthread

Om du passerer Hamar etter 15 fredag søker jeg om samkjøring…
Har obligatorisk skole fredag med forberedelser til eksamen tirsdag…
Kjører gjerne, er reinslig og snill…

Og fra hamar bruker jeg ca 6 timer fra Hamar, i overkant to til drammen…

Takk skal du ha for svar.

  • Ole Christian

Har egentlig lyst til å være med fra åpningen, og fra hva jeg kan se så begynner den 15.40.
Men jeg har ikke bestemt meg helt.

  • Ole Christian

“Åpningen” kl 15:40 er bare at hallen åpner så vi kan begynne å sette opp sceneelementer, og deretter så smått begynne å plassere MOCs rundt kl 17. Noen formell velkomst blir det ikke før ca 18:30, og den offisielle åpningen er egentlig 09:00 lørdag morgen - så det er veldig mange forskjellige “åpningstidspunkter” du kan planlegge å være på plass til :slight_smile:

Hvis du ikke har veldig mange veldig store ting du skal sette på plass, trenger du med andre ord ikke å være der kl 15:40 fredag. Flesteparten av deltagerne kommer dinglende inn på et eller annet tidspunkt etter det.

Hei

Jeg lurer på om jeg skal trykke opp en del plakater (av egne foto) og gi de bort til besøkende under utstillingen. Er det OK å gjøre noe slikt?

Hei, Einar! Jeg har sett spørsmålet ditt, altså, jeg og Harald bare tygger litt på svaret. Du får beskjed når vi har tenkt litt :slight_smile:

OK, det er noen big deal. Er dere usikre så lar jeg bare være :slight_smile:

Ikke hver dag lille Trondheim nevnes på forsiden hos brickset.com! :mrgreen: :sunglasses: :smiley:

https://brickset.com/article/35279/p%C3%A5-kloss-hold-april-28-29-trondheim-norway

Jeg var ikke helt sikker på hvor jeg bør poste dette så jeg poster spørsmålet her.

Er det noe interesse for og stille ut Modulex?

Jeg har noen klosser liggende i varierende farger jeg kan stille ut ved ønske.
modulex by J.M. U.H, on Flickr

Er det noen med godt kamera som kunne tenke seg å bidra med noen bilder til en artikkel i lokalavisa mi, de skal lage en reportasje om min deltagelse. Dette er snakk om en bitteliten lokalavis i papirformat som kommer ut en gang i uka og dekker en kommune på 4.500 innbyggere, så det er ubetalt oppdrag. Fotograf blir selvsagt kreditert for bilde.

Vi er i alle fall tre stykker som kommer til å ta litt bilder, ref. tråden “vi trenger hjelp”-ettellerannet. Jeg er ikke offisiell hoffotograf, men kommer til å gjøre bildene tilgjengelige for allmuen. Bare ta kontakt om du har tenkt ut motiver du ønsker med til lokalavisa så får vi sikkert til noe.

Kristian

Jeg mangler 2 brikker til byseksjonen min.

Er det noen som har mulighet å låne meg eller selge (Har det sikkert i usortert, men ikke tid å sortere/lete):

1 x 4733: Brick, Modified 1 x 1 with Studs on 4 Sides (Hvit)
1 x 3937 Hinge Brick 1 x 2 Base (Hvit)

Flott. Da gjør jeg det bare enkelt og ser etter noen med kamera og spør :smiley: :smiley:

Jeg kan ta med! :slight_smile:

Hurra :smiley: