PKH 2015 Markedsføringsmyldring

Var å handlet på Kiwi i går og kom plutselig på en liten plan.
For å kunne nå ut til flest mulig så kanskje jeg kan høre med utleier om muligheten å sette opp et bord med non kreasjoner inne på Solbergsenteret måneden før PKH sammen med et par plakater.
Kreasjonene kan komme fra hvem som helst, men jeg kan holdes ansvarlig med å få de bort til PKH fredagen utstillingshelgen.

Samme tenkte jeg i vinduet på Brio på Buskerud Storsenter.

Hva tenker dere? Skal jeg gå ut med denne ideen og høre om noen er interesert i å ha noe i et utstillingsvindu?
På Brio kan jeg nok klare å få til noe rabatt for den eller de som stiller ut, men Solbergsenteret så får vi i hvertfall håpe det er gratis å låne litt plass i det ene lokalet.

Innen neste år, så har vi også åpnet en ny butikk som har en meget god posisjon i forhold til asker og bærumsfolk, så der skal jeg få hengt opp plakat.
Bare må få tilatelse fra direktøren om plakathenging i kid butikkene i nærheten.

Tenker at dette er gode tanker :slight_smile: Det bidrar til at Brikkelauget og PKH blir kjent :slight_smile:

Veldig bra forslag - kjør på !!!

Markedsavdelinga (klippoglim) har kommet tilbake med forslag til plakat

[attachment=0]11017275_10153060290782457_1926110263_o.jpg[/attachment]

De som tier samtykker :slight_smile:

Den kommer jo inn i helga og kanskje noen bortreist i helga…men bra og godkjent herfra :slight_smile:

Enig med Morty - støttes herfra også :slight_smile:

Så bra ut:)
To spørsmål/kommentarer;

  • ikke LEGO med store bokstaver?
  • Minor detail; endre på “Arrangeres av Brikkelauget, Norges forening for voksne LEGO fans” til noe slikt som “Arrangeres av Brikkelauget, norsk forening for voksne LEGO fans”
    Slik det står nå leser jeg det på samme måte som feks Norges skiforbund. Den eneste og rettmessige foreningen, men selv om det er en anerkjent AFOLforening kunne det jo eksistert flere slike i Norge.

Bra innspill Luza…den overså jeg. LEGO med store bokstaver.

Ny med endringer.
Foreslår godkjent =)

[attachment=0]Poster 1 - Kopi.jpg[/attachment]

Ser bra ut :slight_smile:

Ikke noe imot våre danske venner og deres flotte modeller, men… jeg synes det er feil å bruke bilder av danske modeller på reklame til PKH, selv om de også er gjester, og selv om noen av dem nå har blitt medlemmer for å kunne komme på PKH. Bare min mening.

Greit innspill :slight_smile: Selv om jeg er med på prosjektet og bygget noe av layoutet…men utfordringen er vel at det er lite å velge i av bilder blandt rene norske bidrag som kommer til PKH. Bare å komme med bilder etc… :slight_smile:

Da ble denne godkjent og stengt for endringer :wink:
Stor fil kan hentes her

[attachment=0]Poster 2 mindre.jpg[/attachment]

Lækkert!

“LEGO-kunstverk”, ikke “LEGO kunstverk”.

Fabelaktig valg av bilde på siste variant :smiley:

Kanskje en idé å ha den direkte på forsiden, istedenfor fjorårets gallerier? :wink: