PKH 2015 Generell diskusjon

Siterer Harald fra 2013: “Sorry… Enda en tråd” og fler vil det bli men ikke i dag.

Legger ved de tre minneklossene vi har så kan vi få fastslått en farge på kloss og tekst iløpet av året så Matija kan ta det ved leilighet mellom bestemmelsesdagen og april :slight_smile:

Det er mulig jeg ber om for mye nå, men hadde det ikke vært kult med gull-kloss siden vi fyller rundt år? Hvis Matija sier det ikke går så går det åpenbart ikke, men jeg synes det hadde vært kult. :smiley:

Haha, I like the way you think :smiley:

Da er det bekrefta byggestart av ny bygning på Solbergbanen som skal benyttes sammen med den nye kunstis/gressbanen som skal bygges på grusbanen og vi vil derfor ikke kunne benytte grusbanen som parkering om de ikke ombestemmer seg litt og gir oss mulighet for deler av banen.

Rødt markerer grusbanen, blått markerer alternative plasser og gult markerer mulig parkering, lysegrønn markerer inngang og grønn markerer hvor vi parkerer hele helga.
[attachment=0]parkering.JPG[/attachment]

Så denne først nå. Og ja, jeg hadde jo allerede tatt en executive decision på gullfargen :wink:

Klokka tikker og går, og jeg har omsider fått meg en PC som kan fylle inn som erstatter for min main-laptop, og ønsker dermed å komme i gang med planleggingen.

Jeg planlegger å kjøre den samme “demokratiske” modellen som jeg brukte til Bygg Landet, men skal jeg vente til MOC-påmeldingen formelt er i gang, eller skal jeg bare sparke ifra?

Bare å begynne uformelt =)
Påmeldingsskjema er på vei innen 2 uker

Om jeg husker riktig så har jeg 10x 70x140cm bord, og 30x 70x120cm bord. Når jeg nå sitter med layouten, så ser jeg at Ebeltoft blir voldsomt dominerende i layouten, i den grad at mye annet går tapt.

Hvordan føler arrangementstyret med at Ebeltoft fjernes fra layout og blir stående mutters aleine, sammen med andre XXXXXXL-mocer?

Om du ikke ønsker den i layouten så setter vi den utenfor.

Oppdatert parkeringskart:
Rødt= Null parkering unntatt el-bil på merket område (oppgraving av grusbanen og dåp i klubbhuset)
Blå/rødt = mulig parkering om vi kontakter Solbergsenteret, prøver å finne ut hvem.
Blå sirkel = Parkering gjester søndag
Turkis = Parkering utstillere
spygrønn = Skilting til blå parkeringssone, samt utstilling

[attachment=1]parkeringsolberg.PNG[/attachment]
[attachment=0]SolbergNaerbilde.PNG[/attachment]