Pixmania mars produkter alt der.

Jeg ser nå på siden at alle city sett er mulig skaffe som kommer i mars. Men undrer meg på prisingen. Alle sett som har veileden pris her til 199 koster fra 153 til 175, kr rart dem ikke koster det samme. Prisene er jo opp og ned så må jo følge med fra dag til dag der. Men jeg har bare posetive opplevelser herfra. Også Friends fins der men også der er det veldig opp ned priser. Men ingen nye cars sett der :frowning:

Pixmania er jo et fransk selskap, derfor er marssetta der. Mars-setta kom jo ut i fjor :wink:
Men berg-og-dalbane-prisene har jeg ingen ide om.

4432 og 4434 har Amazon.co.uk til 14-15 gbp. Ta med noe annet så det blir ca 20 gbp så blir det gratis frakt :wink: Bare husk å krysse av for det. Og husk å holde det under 200 NOK! (ca 21,5 gbp)

Har i dag opplevd at Amazon nekter å selge et sett til meg, som jeg har kjøpt for mange av …
Visste ikke at de hadde en kjøpsgrense gitt.

Seriøst? Det hørtes rart ut… Hvilket sett da?

3221: Big Truck

Får : (etter en laaaang tenkepause fra Amazon, ca 20 sek)

Important Message

There is a slight problem with your order. (See below.)

We’re sorry. This item has a limited purchase quantity. We have changed your purchase quantity to the maximum allowable.

Og antallet står som 0.
Har vel kjøpt 5 stykker.

Edit:
Ikke noe big deal, registrerte meg med en annen epostadresse og samme visa, men burde være unødvendig.
2 til på vei til meg :wink:

Amazon har grense på antall per kunde på en del produkter, det står på produktsiden.

Jo da, men det er jo ikke alle settene som er tilgjengelige i Norge ennå. Jeg nevner i fleng: 4431, 4432, 4433, 4434, 4435… eller er det noen som har sett disse i butikk? De er ikke å finne på S@H i Norge så langt heller. Men de er alle sammen tilgjengelige hos Pixmania… :slight_smile:

Så var det bare å finne litt penger da. Alle de fem settene pluss Mini Modulars og Kingdoms Joust - og, ifølge normalt sikre kilder, Town Hall allerede 1. februar… dette blir dyrt! Men det er vi jo vant til.

Joda disse du lister er på S@H, se under CITY, kule kjøretøy. Har nok ikke vært der lenge, men jeg så dem i går ihvertfall.

Den 4206-2 så jeg på Brio sist lørdag.

Finner forresten ingenting om kjøpsbegrensning på Amazons side med 3221, men det stemmer sikkert. Lett å omgå uansett.

Var innom Extra Leker i går og de fortalte at det bare var de som kom til å få inn Super Heroes.
Irriterende egentlig at det er slik at Lego tillater noen kjeder monopol på noe Lego :confused:

Kan du gi meg en link? Jeg klarer ikke finne noen av de fem settene jeg nevner. 4206 er tilgjengelig, det er riktig, og de nye brann- og politisettene, men verken 4431, 4432, 4433, 4434 eller 4435 er til salgs på den norske S@H-siden. De finnes både på den britiske og amerikanske, men ikke på den norske.

city.lego.com/nb-no/Products/Default.aspx

Og så velger du ‘Kule kjøretøy’

Der kan du f.eks velge 4434 Tipper truck og sjekke prisen som er 199,50 :wink:

Som her: shop.lego.com/en-NO/Tipper-Truck-4434?p=4434

Men søkemotoren på lego.no finner ikke 4434 …

Ja, det går an å finne dem. Men det går ikke an å kjøpe dem, noe som jo er en fordel:

“Sorry, item is not available in this country: NO”

Hos Pixmania kan man kjøpe dem.

Hmm, det la jeg ikke merke til. Snodig.

Jaja, jeg bestillte dem fra Amazon, billigere der enn Pixmania.

Det har du sannelig rett i. Litt overraskende.