Piratøya

Laget meg en liten piratøy her om dagen. Hvem sa jenter ikke kunne være pirater? :wink:

Nice kreasjon. Denne var meget fin og morsom…
Selv om det ikke egentlig var tillatt med kvinner ombord i piratskipene fordi man mente det betød ulykke.
Selv om jeg heller tror det var av sjalusi blant mennene. Noen fikk seg, og andre ikke. Noe som kunne føre til splittelser blant mannskapet og fare for mytteri.

Historien forteller om at det har vært kvinner som har utgitt seg for å være mannlige pirater og sneket seg ombord i skipene.
De klarte seg heldigvis bra…
Jaja dette var litt historie. Lykke til med videre kreasjoner…
Mvh Kristian.

Det er vel derfor de er satt av på denne øya, da :stuck_out_tongue:

Fint byggverk, cecilie :slight_smile:

Med skatten? I think not! :stuck_out_tongue: De hører til et piratskip med bare kvinnelige pirater, så ingen til å komme med flåsete overtro der! :wink:

Hehe.
OK du vinner…

Ehm, altså, Kristska, ro ned nå, jeg bryr meg ikke nevneverdig om den historiske korrektheten av mine kvinnelige pirater. Og hvis du leste det jeg skrev, så sa jeg at min gruppe med kvinnelige pirater her er del av et skip med kun kvinner, altså er det ingen menn på skipet deres til å piske dem eller kaste dem av på grunn av overtro. Denne kreasjonen er min personlige fiksjon, og jeg bygger akkurat hva jeg vil i LEGO, historisk korrekt eller ei! :slight_smile:

Da fjernet jeg like godt hele greia. Jeg så at det ble litt mye historie. Og du har rett, i fantasien er det bare “du” som bestemmer.
Men for å konkludere: Dette var en FET kreasjon. :laughing:
10 poeng til deg…

Enig, veldig fet greie:D
…gleder meg til piratskipet med alle damepiratene er ferdig…:wink: