Påloggingsutfordringer

Noen som vet hva dette betyr?

"Feil med tegnkoding

Nettsiden du forsøker å åpne kan ikke vises fordi den bruker ugyldig eller ustøttet komprimering.

Kontakt eieren av nettstedet og informer om problemet."

Får denne meldingen hver gang jeg forsøker å logge meg på fra Brikkelaugets hjemmeside. Har forstått det slik at jeg er alene om denne utfordringen, men kanskje noen som er flinkere med slike utfordringer kan fortelle meg hva som er feil og hva jeg kan gjøre for å rette opp i dette?

Gjermund

jeg tok en liten titt på problemet ditt. Hadde ikke sett dette før men du skriver lite om hvilken browser du bruker. Nettbrett eller pc
Fant ett liknende problem på nettet men det var relatert til Facebook men noen av løsningene kan være årsak eller løsning her.

Det kan hende at Anti virus programvare har blitt satt til å sperre siden ved et uhell
Eller i Internet Explorer under Security tab at sikkerheten er for streng.
Sett brikkelauget.no som trusted sites for å se om det gir tilgang?
Eventuelt sjekke maskinen for virus med oppdatert anti-virus

Ja, det kan godt hende det er antivirusen, men jeg tror det må være noe annet, for jeg får samme melding på tre forskjellige pc’er og et nettbrett, både med safari, firefox og explorer. For meg virker det som om det er et eller annet med bruker’n min som har kommet litt skjeivt ut…

Kan du beskrive litt nærmere hva du gjør (hvilken side du er på når du setter igang, hva skriver du inn, osv.)? Skjer det på andre sider også eller er det noen steder der det ikke skjer?

Tja - enkelt forklart skjer dette hver eneste gang jeg prøver å logge på fra "hjem-"siden. Jeg må logge på ved å gå til diskusjonsforum først og så logge meg på derfra.

Jeg har ingen problemer med pålogging ikke på pc og bærbar pc + pc på jobb.
:wink:

Jeg har ikke hatt noe problemer med å logge inn fra forsiden. Hverken på jobb eller hjemme.
Det var en dag her hvor norske tegn fikk andre tegn på jobben, men det var i orden dagen etter.

Siden det berører flere enheter og de er koblet på samme nett kan det enten være ruter eller nettleverandør.
Men er de spredt på flere nett (Jobb /Hjemme) så har ikke jeg noen forslag.

Spredt på flere nett. Derfor jeg tror det har noe med brukeren å gjøre. Har en ørliten mistanke om at det kan ha med skifte av passord å gjøre…

Eneste jeg tenkte på når jeg leste første posten din er om du bruker mellomrom eller æ, ø eller å i passordet ditt? det er fire tegn som ikke er lure =)