Påklosshold.no / paklosshold.no

Første versjon av påklosshold.no / paklosshold.no er klar til lansering:)
I 2019 håper vi at påmelding og all info kommer på denne siden, men under årets PKH vil vi kun legge ut programmet og nyttig info om bla transport.

Dette er versjon 0.343 (eller dermokring) av siden, så det vil nok komme en del endringer fram mot PKH 2019.

Hvordan den nye Brikkelaugetsiden og denne blir integrert mot hverandre kommer vi tilbake til. Årsaken til at vi nå dumper ut denne, er at vi ser et behov for å ha en del statisk informsjon enkelt tilgjengelig for alle deltagere.

Kom gjerne med input og diskuter i denne tråden.

Jeg tenkte det var praktisk om det var lenker i innlegget ditt, så jeg fikset det for deg. Og så fikset jeg skrivefeilen “pakosshold.no” også når jeg først var i gang. Utover det ser det lovende ut, greit med en url som er lett å huske og siden fungerer bra på mobil. Usikker på om det er meningen at “For utstillere” i hamburgermenyen på mobil skal være en lenke, slik det er nå kan det bli litt forvirrende at det dukker opp nye valg der, men så laster den nye siden og man rekker derfor ikke trykke på de lenkene som dukket opp. Og kanskje det hadde vært greit om valget for å bytte språk var litt mer synlig, hvis vi skal dytte nysgjerrige, utenlandske AFOLs i retning nettsiden for å få dem til å få lyst til å komme tror jeg det hjelper på om de lett finner alternativet for å få info på engelsk.

Takk for korrigeringer!

Enig, mobilversjonen ble ikke helt som ønsket - spesielt siden det å ha programmet lett tilgjengelig på mobil var mye av årsaken til at siden kom nå…
Endret slik at språk settes basert på nettleser, mulig det hjelper litt.