På kloss hold 2014 - PKH 25.-27. april 2014

Kommer du?

  • Ja! (såfremt dato passer:)
  • Kanskje
  • Nei

0 voters

Ja, du leste rett, “På kloss hold 2014” er allerede under planlegging :mrgreen:
Styret har (for en stund siden) bestemt at man ønsker å gjennomføre PKH i 2014 også.
Sted: Trondheim
Dato: 25.-27. april 2014

“På kloss hold” er et arrangement for og av Brikkelaugets medlemmer. Vi møtes fredags ettermiddag og setter opp modeller som stilles ut for allmennheten søndag. Konkurranser, litt give-aways, god steming, byggetips og triks og generelt god stemning har gått igjen på de to foregående PKH.
Det foreligger allerede noen tanker rundt hva man ønsker å fylle PKH 2014 med, men vi vil ha flere innspill!

Kommer du?

PS!
Til dere som var på PKH2013, det er allerede bestemt at vi skal outsource kafe, inngangsdøra og rigging/rydding av bord så vi slipper å bruke tid på dette:)

Les mer om PKH 2012 og 2013 og se bilder;
Bilder PKH 2013: her, herog her
PKH 2013
PKH 2012

Dette ga virkelig mersmak, så jeg kommer :sunglasses:

Fint så mange har krysset av:) Det er som sagt ikke forpliktende, men gir oss en verdifull pekepinn på hvor mange fra Brikkelauget vi skal planlegge med. En del av det vi prøver å få på plass krever oversikt over antall ganske tidlig, så til dere som trooor dere kommer til å ta turen og ikke har krysset av enda - do it!

Takktakk :mrgreen:

Gleder meg allerede :smiley:

Første post er oppdatert, datoen for “På kloss hold 2014” er spikret!

Klokken 16:00 fredag 25. april åpner dørene for medlemmene av Brikkelauget. Da er bord og scenelementer satt opp og rigging kan starte.
Lørdagen 26. april blir det noe rigging, men også mange aktiviteter. Konkurranser, foredrag og workshops står på den foreløpige timeplanen før dagen avsluttes med årsmøte og middag. Naturligvis en middag med LEGO-konkurranser;)
Søndag 27. april har vi mål om å åpne den største MOC-utstillingen Norge har sett. Åpningstiden er 11-16, og vi trenger DINE bidrag for å kunne heve oss fra 2013. Er du ikke medlem i Brikkelauget? Meld deg inn. Jeg lover at denne helgen egner seg for både hardcore LEGOfans og de som bare er litt nysgjerrig.

Planleggingen foregår i medlemsforumet, hvor også endelig program vil dukke opp. Håper så mange som mulig blir med:)

Kommer med et par nye Mocs og selvfølgelig det jeg hadde sist.

Godt nytt år godtfolk!

Det har vært litt stille fra oss som arrangerer PKH, men det skjer faktisk litt i kulissene:p

I løpet av januar håper vi å ha programmet for helgen klar, og så langt ser det ut til at vi får på plass en del “god-biter” i form av forskjellige aktiviteter. Fullstendig program vil plutselig dukke opp i medlemsforumet, så meld deg inn og få med deg årets På kloss hold.

De som er medlemmer kan allerede nå melde seg på, ved å velge “arrangementer” i menyen til venstre. Det vil etterhvert bli satt en påmeldingsfrist, men jo før folk melder seg på, jo enklere blir det å arrangere;)

Jeg har forhandlet pris på overnatting på samme hotell som vi brukte sist år og har fått samme gode pris (se tråd fra i fjor og mer info kommer senere i medlemsdelen av forumet). Bestilling av rom skal skje på samme måte som i fjor, som gruppe og i samlet liste fra meg (info om dette kommer senere).

Da er ungen her tvangsfora på friends… Så om d er interesant så stiller jeg m det for å få inn rosa… Lager en moc i samme stil.

Til alle betalende medlemmer, det er nå komme informasjon om årets PKH i medlemsforumet. Påmeldingsfristen er 23. februar!

Til alle ikke betalende medlemmer, meld dere inn og bli med;)
Har du spørsmål, still de her eller send meg gjerne en PM.

Det er opprettet et eget event på Facebook, spre det gjerne blant venner og uvenner!
Jo flere som kommer på utstillingen søndag 27. april, jo mer happy blir vi -og sjansen for at På kloss hold 2015 finner sted øker;)

https://www.facebook.com/events/1400108876923131/

Det er jo 10års-jubileum for brikkelauget neste år. :slight_smile: