Oversikt over nye brikker?

Er det noen nettsider som har gode oversikter over nye brikker som blir introdusert? F eks hvor man kan gå inn på et årstall og få listet alle nye brikker som ble introdusert det året? Tittet litt på Bricklink uten å finne noe, men det er ikke alltid min logikk stemmer med hvordan ting er gjort på Bricklink. :laughing:

Bygger ikke så mye City sett, er det noen spesielle deler som har kommet i år folk er blitt veldig begeistret over?

Brickset: brickset.com/parts/year-2015
Bricklink: bricklink.com/catalogList.as … r=2015&v=1

Tim Johnsons blogg New Elementary er et godt utgangspunkt, men den blir ikke oppdatert så ofte som før nå som Tim er opptatt med å være redaktør for Bricks Culture.

Ellers går det an å bruke BrickLink, som du antyder: Gå inn på katalogen. Øverst velger du Parts og 2015, og trykker Search. Da vil du få opp alle nye elementer som er lansert i 2015 (altså denne siden her). Men da får du også med alle elementer med klistremerker på, og det er jo litt upraktisk - så hvis du skriver

-sticker -stickers

i “Find”-feltet, så fjerner søket alle deler som har de to ordene i beskrivelsen.

Edit: Jo, Henrik, men det Brickset-søket tar også med alle deler som kommer i nye farger. Så er spørsmålet om du trenger det eller bare nye deler.

Takker! Jeg endte opp med å bruke søkelinken fra L@go, med en (etterhvert) gaaanske lang liste med ord jeg ville ha fjernet