Oversikt over messer og utstillinger

Jeg har fått en forespørsel fra Fredrikstad museum om vi har lyst til å stille opp en lørdag eller søndag i februar. De har en leketøysutstilling med blant annet Lego.
Vi står fritt til å bestemme hva vi vil gjøre og hva vi vil vise frem.
Er det noen som føler kallet ?
PS: Kan kombineres med Smart Club og Toys R Us.
mvh
Helge

Kan du forklare litt “kombineres med SC og TrU”? Smile

Bare det er etter 10. og 11. feb. ordner det seg for min del.

Matija wrote:
Kan du forklare litt "kombineres med SC og TrU"? Smile
TrU: Sarpsborg SC: Moss (eller derromkring) Begge har ofte hatt Lego på tilbud ved de tider av året...
Helge wrote:
Jeg har fått en forespørsel fra Fredrikstad museum om vi har lyst til å stille opp en lørdag eller søndag i februar. De har en leketøysutstilling med blant annet Lego. Vi står fritt til å bestemme hva vi vil gjøre og hva vi vil vise frem. Er det noen som føler kallet ? PS: Kan kombineres med Smart Club og Toys R Us. mvh Helge
Godt mulig jeg kan stille opp en dag. Har ingen MOC's å stille opp med Embarassed , men har en del eldre LEGO-modeller som jeg holder på å sette sammen i løpet av juleferien, som jeg sikkert kan ha klart til dagen. Endring: Bare så lenge det ikke er samme helg som den 10. februar. Den helgen er jeg opptatt.

Guttungen fikk invitasjon til å være med på LEGO-utstillingen i Tjølling til helgen. Det har ikke jeg fått, men er det noen som skal dit? Rolling Eyes

Jeg fikk også invitasjon, drar nok en tur innom på lørdagen Men hvem er det som skal stille ut, er det noen fra Brikkelauget sånn som i fjor?
Her er forresten invitasjonen: