Overnatting På kloss hold

Hepp!

Er det noen som kunne hjulpet oss å tatt en runde for å presse hotellpriser?
Usikkert hvor mye det er å hente, men med en skamløs pågående person kan det muligens presses litt pris :stuck_out_tongue:

Rop ut.

harald-

De som er OBOS-medlemmer får 20% på Best Western-hoteller (Bakeriet er en del av denne kjeden) ved å bruke denne lenken (man må muligens legitimere at man er OBOS-medlem ved innsjekk): https://nye.obos.no/medlem/medlemsfordeler/best-western-hotels–resorts = 840 kr natta for enkeltrom inkl frokost, avbestillbart fram til ankomstdag.

OBOS gir også 15% på Nordic Choice-hoteller.

Har en barndomskompis som er Adm. dir. for Clarion i Trondheim. Kan høre med han om evt. grupperabatt der.

Er det noen erfaringstall på antall gjester?

Supert!

I 2019 ble alle bookinger gjort direkte med hotellet og jeg vet ikke hvor mange overnattinger det var, men i 2018 var tallene ca. slik:

14 enkeltrom
6 dobbeltrom m to senger
13 dobbeltrom m dobbeltseng
3 trippelrom

Ca. 70% av overnattingene kun fra fredag til søndag og ca. 30% fra torsdag til mandag.

Hva vi ender på i år er vanskelig å si.

Hvor bodde de, og hva betale de i 2018?

http://brikkelauget.no/diskusjon/viewtopic.php?f=40&t=6147

Hvordan blir det med Smallbricks lokaler i år Harald?
Er det mulighet til å overnatte der som i 2018?

Noen som har fått positive svar på litt rabatterte hotellpriser?

harald-

Jeg får opp pris på hotellet vi har brukt før på kr 938,666 for enkelt seng
og 973,8666 for 2 enkeltsenger.
Jeg er obos medlem og er meldt inn i Nordic Choice Club for en del år siden på hotellet der.

Er det Bakeriet?

Har vært litt stille på denne fronten, men det skyldes vel at Harald fikk liten respons på spørsmålet om hjelp til å få til en avtale samt ferie, antar jeg. Ser det ut til at det blir noen avtale, eller skal vi bare kaste oss rundt og bestille hver for oss?

Du har nok rett i det, og i tillegg en liten dæsj “jaja, jeg har nå overnattingsplass jeg…” :open_mouth: :smiling_imp: :laughing:

Neida. Meeen, om noen har lyst kan de få lov å sende en mail til Bakeriet og si “Hei, vi har pleid å bo hos dere, kan dere gi oss litt nice price i år også!”

Ja dette er der vi har over nattet før.
Det er Bakeriet som Speiderkodeks spør om.
Skal jeg vente litt før jeg bestiller rom eller
blir det felles bestilling av rom ?.
bestwestern.no/booking-path … heim-73133

Done :slight_smile: så får vi se hva de sier.

Hadde det vært en tanke å velge et hotell som kan tilby gratis parkering hvis vi ikke får en god pris på Bakeriet?

Noe nytt ang hotell? Er det noen avtale på gang?

Hilsen
Kjell-Arne

Jobber med saken! Ingen andre meldte seg for å ta ringerunden, så da må vi gjøre det selv - og da tar det litt lenger tid, fordi vi jobber med en del andre ting også :wink: