Outdor Challenger 8675 -Pris?

Hei
Ungene arvet i sin tid det jeg har funnet ut er en Outdoor Challenger radiostyrt bil #8675. Den går som ei kule -dog er styrestagene ikke i toppform, så styringen er noe…upresis. Den er ellers helt grei å se til, selv om den selvfølgelig ikke er i mint condition.Hva kan man forvente å få for en slik, og hvilken arena er best? Dette forumet? Finn? Ebay?

Opprettet bruker spesifikt for dette spørsmålet, så jeg håper jeg ikke har brutt noen av forumereglene.

Hei! BrickLink er en markedsplass for ny og brukt LEGO, og kan fungere som en bra pekepinn. Akkurat dette settet finner du her: BrickLink - Set 8675-1 : LEGO Outdoor Challenger [Racers:Radio Control] - BrickLink Reference Catalog

Og så kommer det jo an på markedet, når det gjelder hva den faktisk er verd og hva du kan få for den. Ut fra det som kan leses av BrickLink, ville nok jeg lagt meg på rundt en tusenlapp, kanskje max 1200, i alle fall hvis du har lyst til å bli kvitt den :slight_smile:

Alle typer forum fungerer, både her og Finn og eBay. Gjerne litt forskjellig publikum, så det er ikke noe i veien for å legge den ut alle tre steder, selv om det da kan være ålreit å skrive at annonsen ligger ute flere steder, så den kan forsvinne på kort varsel.

Håper det hjalp litt?

Kjempehjelp! Tusen takk :slight_smile:

Jeg tar den for 1000,-

Hei, er du fremdeles interessert?