Østlandstur - med LEGO i bilen til deg?

Hei! Som noen av dere har fått med dere kommer jeg til å kjøre en tur fra Bergen til Østlandet til uka (tirsdag/onsdag, avhengig av når jeg får kattepass…) for å plukke opp bulken for meg selv og noen andre. Skal også en tur innom Vegard på Brikkebutikken for å hente… eh, mer LEGO (riktignok en byttehandel som rent volummessig er bittelitt fordelaktig for min stadig krympende leilighet). Men uansett: Jeg sitter på en masse LEGO-sett, gamle og nye, som jeg har funnet ut at jeg ikke “trenger” - det betyr at de ligger i esker og ikke blir bygd, eller har vært bygd tidligere og er nå pakket ned til fordel for ting jeg heller vil ha stående utstilt.

I og med at jeg tar bilen har jeg plass og mulighet til å ta med meg ting østover, hvis jeg har noe noen er interessert i. Legger ut to Brickset-lister her, én med (veldig pent) brukte ting og én med uåpnede esker, så kan dere ta en kikk. Det står ingen priser her, men jeg legger meg i nedre sjikt av tilsvarende sett i Europa, så har dere en indikasjon. Tipper vi bør kunne komme til enighet hvis det er noe dere vil ha. Må ta et ørlite forbehold om at jeg faktisk finner settene som står på listene, det har jeg brent meg på før :slight_smile:

Brukte sett: Considered for sale, used | Brickset: LEGO set guide and database
Nye sett: Considered for sale, new | Brickset: LEGO set guide and database

PS: Det er ikke så mye vits i å spørre om sett som fortsatt er i salg, jeg selger ikke billigere enn S@H :wink:

Are

1 Like