Oppsett utstilling

Se vedlagt pdf.

Jeg har garantert gjort noe feil :mrgreen: Noe avdekker vi kanskje før fredag, hvis ikke løses ting der og da på en smooth måte :sunglasses:
Vi er ganske nært max av hva det er plass til i arealet vi har tenkt å bruke, og det gjør at alle modeller muligens ikke har fått plassering 100% etter ønsket (vegg/ikke vegg, kategori, hvem de står ved siden av osv). Men jeg tror dette skal være et ganske ok oppsett som viser alle modeller på en fin måte.

Det vil være sperrebånd rundt alle utstillinger.
Målet er 4 meter mellom to utstullingsbord, det målet er ikke nådd overalt. Men alt i alt er “hovedfartsårene” ganske brede.

Utstilling av originale Star Wars modeller, det er ikke mulig å få denne midt på gulvet og jeg har også måttet skrenke inn noe på plassen. Jeg så litt på listen, og 20m2 bør vel holde?

New version uploaded, some minor changes in the text.
Added H00 - Brikkelauget presentation stand
Moved G03 to H06-1
Switched positions on H20 and H09

Trist å måtte si det, men plassen min kan frigjøres til noen andre, jeg har ikke sjans til å bli ferdig i tide. :frowning:

Nooooooooooooooo!

Ny versjon, ingen spesielle endringer men dokumentet har nå samme revisjon som på fjasboka :slight_smile:

:frowning:

Hei Harald
Har du glemt at vi skal stille ut fire modeller fra Mountain Brick 2018. Sendte deg en melding om dette.
Bård sine to modeller Skiferhytta og Oppdal fjellhageby er med på H 12.
Men Jørgen Sæther sin på 32x32 og min på 2 stk 32x32 skal også være med.

De må gjerne stå sammen med Bård sine to modeller.

Mogens

De skal stå på H12, der det i detaljene står 123+124++++
:slight_smile:

Ny versjon

Noen har fått litt mindre plass enn ønsket, men dette er justeringer som må til da det begynner å bli litt dårlig plass.
Om noen ser småfeil vil dette ikke bli rettet før oppsettet på fredag. Større feil kan det hende jeg retter før fredag.

Changes in rev 5
Removed 30 and 57
29 and 19 swithced place on table H06
Added model 129, 130, 131, 132 and 133 to table H18
Added 134 to H18
Moved 9 on the table
Added 136 and 137 to H22
Createt table G06
Moved 102 from H21 to G02
Added 138 to G02

Jeg ser at jeg er flyttet tilbake ned i butikkområdet på bord G03. Det er ikke på tegningen. Er det fordi Friends og Elves helst skal stå utenfor bygget? :laughing:

Bare tuller - men håper du finner et sted å plassere meg som eksisterer på tegningen innen vi kommer på fredag. :wink:

Glemte å oppdatere listen. Dere er flyttet inn i hallen, det første bordet man møter H06-1.

harald